مرجع خبری پرسپولیس :  مدافع  مس کرمان گفت:‌ با خلیلی قرار گذاشتیم که اگر برابر پرسپولیس گل زدیم خوشحالی نکنیم.

سپهر حیدری پس از تساوی یک بر یک مس کرمان برابر پرسپولیس عنوان کرد: هر دو تیم نمایش خوبی در میدان داشتند. با توجه به این بازی جایگاه مس و پرسپولیس در رده‌های بالای جدول است نه در رتبه‌هایی که هم اکنون قرار دارند.

 

بازی پایاپای بود. هر دو تیم موقعیت هایی داشتند اما فکر می کنم بهترین نتیجه برای بازی مساوی بود.

 

وی ادامه داد: هوای ورزشگاه آزادی در بازی تاثیر گذاشت و کیفیت بازی هر دو تیم را پائین آورد، به گونه‌ای که نتوانستم صددرصد توان خود را در زمین پیاده کنم.

حیدری درباره مصدومیت دروازه‌بان این تیم تصریح کرد:‌ ارشاد یوسفی با توجه به مصدومیتی که داشت به میدان آمد و با از خود گذشتگی خود به خوبی برابر حملات پرسپولیسی‌ها ایستاد.

وی درباره جروبحثش با علی کریمی در جریان بازی گفت: کریمی بزرگ من است و من احترام او را دارم. او سر من داد زد اما به علت اینکه بزرگتر از من بود چیزی نگفتم.

حیدری با اشاره به پوشیدن دستکش قرمز یادآور شد: من با این دستکش ۵ گل زدم. خاطرات خوبی با این دستکش داشتم که برایم زنده شد. من و خلیلی قرار گذاشتیم اگر گل زدیم خوشحالی نکنیم که خلیلی هم همین کار را کرد و اگر من هم گل می‌زدم خوشحالی نمی‌کردم.

 

وی تاکید کرد: ما به هیچ عنوان وقت تلف نکردیم شما می توانیم بررسی کنید ارشاد یوسفی مصدوم بود و به هیچ عنوان قصد وقت تلف کردن نداشت.

وی به تمجید از هواداران پرسپولیس پرداخت و گفت: هواداران پرسپولیس در جایگاه ویژه قلب من هستند. هوادارن مس هم آنجا جای دارند اما جایگاه هواداران پرپسولیس قدری بالاتر است.

 

حیدری که سابقه بازی در تیم پرسپولیس را دارد گفت: پرسپولیس با این همه ستاره و مربی خوب جایگاهش اینجا نیست. این تیم تیم بزرگی است و به مانند مس باید جایگاهی بهتر در جدول داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)