بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: در گذشته شاهد بودیم اگر شرکتی طلبکار بود، میز و صندلی باشگاه را برمی‌داشت و این اصلاً در شأن پرسپولیس نیست.

سپهر حیدری در گفت‌‌وگو با تسنیم، درباره نشستی که به همراه پیشکسوتان و مدیران باشگاه پرسپولیس با نمایندگان مجلس داشت، گفت: با توجه به اینکه افراد حاضر در جلسه فوتبال را به خوبی می‌فهمیدند می‌توانیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. در این شرایط خیلی مهم بود که با نمایندگان مجلس که آنها هم قطعاً دغدغه پرسپولیس را دارند، صحبت شود.

وی عنوان کرد: پرسپولیس فاصله زیادی تا برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا ندارد و باید اتفاقات خوبی برای این باشگاه رخ دهد. باید ردیف بودجه‌ای برای باشگاه اختصاص پیدا کند، چرا که اکنون باشگاه‌‌‌های صنعتی صاحب ردیف بودجه هستند. برنامه‌ دیگری که می‌تواند وجود داشته باشد این است که وام بلند‌مدت به باشگاه داده شود تا بدهی‌ها‌یش یک بار برای همیشه پرداخت و صفر شود. هر مدیرعاملی که به باشگاه می‌آید باید ۸۰ درصد انرژی‌اش را به بدهی‌ها اختصاص می‌دهد.

بازیکن پیشین پرسپولیس یادآور شد: پیش از این اگر شرکت یا ارگانی از پرسپولیس طلبکار بود، میز و صندلی باشگاه را برمی‌داشت و این اصلاً در شأن پرسپولیس نیست. بهتر است با دادن وام، یک بار برای همیشه با طلبکاران تسویه حساب شود. پرسپولیس آبروی فوتبال ایران است و باید با آرامش کار را پیش ببرد. پرسپولیس نیاز دارد که قرارداد بازیکنان باکیفیتش تمدید شود و علاوه بر آن بازیکنان مورد نظر هم جذب شوند ولی همیشه ضلع سومی وجود دارد و آن پرداخت بدهی‌های معوقه است. پرسپولیس با درآمدی که فقط از اسپانسر دارد نمی‌تواند هم بدهی‌های سال‌های گذشته را پرداخت کند و هم بازیکن جدید بگیرد و قرارداد‌ها را تمدید کند.

حیدری عنوان کرد: یکی دیگر از پیشنهادات این بود که یکی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه انتخاب شود تا به مدیرعامل مشاوره فنی بدهد و قرارداد‌ها را کنترل کند. با این وضعیت مدیرعامل ۳ ماه می‌آید و آپشن‌هایی در قرارداد‌ها می‌گذارد که برای مدیرعامل بعدی دردسر می‌شود.

وی با اشاره به عدم حضور نمایندگان وزارت ورزش در این نشست تاکید کرد: ای کاش در این جلسه نمایندگان و مدیران وزارت هم حضور داشتند. مدیران وزارت در جلسه استقلالی‌ها با نمایندگان مجلس حضور داشتند و به دلیل ناراحتی که از آن جلسه پیش آمده بود در جلسه ما حاضر نشدند. غیبت آنها به جمع برخورد. این کار قشنگی نبود و در جلسه هم بارها تاکید شد که ای کاش از وزارت ورزش هم نماینده‌ای حضور داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)