پنج شنبه 8 اسفند:(14:09)

مرجع خبري پرسپوليس: مدافع تیم پرسپولیس در آستانه دیدار این تیم در برابر تیم سپاهان اصفهان گفت: شخصیت پرسپولیس مساوی را نمی پذیرد.
سپهر حیدری روز پنج شنبه در گفتگویی خاطرنشان کرد: بازی سختی در مقابل تیم سپاهان در اصفهان خواهیم داشت ولی به این معنا نیست که بخواهیم برای کسب تساوی به اصفهان برویم. مساوی برای ما باخت محسوب می شود و ما نمی خواهیم حتی یک امتیاز را در این مسابقه به سپاهان بدهیم و مطمئنا برای کسب پیروزی و گرفتن سه امتیاز این دیدار در مقابل بازیکنان سپاهان صف آرایی می کنیم.
مدافع تیم پرسپولیس افزود:

اکنون بازیکنان تیم در بهترین شرایط به سر می برند و کسانی که می گویند پرسپولیس دچار بحران شده باید بدانند که ما هیچ بحرانی را احساس نمی کنیم و در بهترین وضعیت به انتظار بازی با سپاهان هستیم.
 حیدری در این ارتباط عنوان کرد: پرسپولیس هنوز هم شانس قهرمانی دارد و من هیچ گاه دوست ندارم هواداران پرسپولیس را ناامید ببینیم و به خاطر اینکه بتوانیم دوباره صدر جدول را از آن خود کنیم قطعا تلاش خود را در ادامه مسابقات دو چندان خواهیم کرد.
 وی با تاکید بر اینکه عدم حضور کریمی و پتروویچ در نتیجه گیری پرسپولیس هیچ تاثیری نخواهد گذاشت گفت: ما تلاش می کنیم در این دیدار با ارایه یک بازی هجومی غیبت این دو بازیکن در تیم احساس نشود.
 حیدری در پایان گفت: با آمدن خلیلی در ترکیب پرسپولیس، دوباره به روزهای اوج خود باز خواهیم گشت و خلیلی می تواند کمک بزرگی برای ما باشد، از طرفی سایر رقبا شانس آوردند که ترکیب توره، خلیلی و نیکبخت خیلی دیر تشکیل خواهد شد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)