مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس لیاقتی جز قهرمانی ندارند و من اطمینان دارم این تیم یک هفته مانده به پایان فصل می‌ تواند پنجمین قهرمانی متوالی تیمش را در لیگ برتر مسجل کند.

سپهر حیدری در گفت‌وگو با برنا درباره علت حضورش در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: من برای انجام یک کار اداری به باشگاه آمدم و با مدیران جلسه داشتم.

او ضمن تمجید از شرایط حال حاضر پرسپولیس در لیگ برتر تصریح کرد: این تیم مسیر خودش را پیدا کرده و کارش را به درستی ادامه می دهد. این چرخه از سال ها قبل در پرسپولیس ایجاده شده و اگر برای فصول آتی کادر فنی و بازیکنان این تیم حفظ شوند پرسپولیس حالاحالاها قهرمان بلامنازع ایران است.

مدافع اسبق پرسپولیس درخصوص مدعیان قهرمانی در لیگ تاکید کرد: در بین تیم های حال حاضر لیگ برتر پرسپولیس و سپاهان در کورس قهرمانی قرار دارند که به نظرم پرسپولیس با کیفیت تر از سپاهان است و به طور قطع امسال هم جام قهرمانی مال پرسپولیس و هوادارانش است.

زننده گل قهرمانی پرسپولیس در دوره هفتم لیگ برتر با تحسین عملکرد مدافعان حال حاضر این تیم گفت: پرسپولیس مدافعان بی نظیری دارد. چهره هایی مثل سیدجلال، فرجی، آقایی، کنعانی و… از جمله بهترین مدافعان ایران هستند که عملکرد فوق العاده ای را از خود ارائه داده اند که هر تیمی آرزوی داشتن آنها را دارد. این در حالی است که در کنار مدافعان با سابقه، این تیم جوانان با تجربه ای را در اختیار دارد که شرایط خوبی را رقم زده اند و از نظر آماری هم وضعیت خوبی را دارند.

او درمورد آینده پرسپولیس تاکید کرد: هواداران پرسپولیس لیاقتی جز قهرمانی ندارند و اطمینان دارم این تیم یک هفته مانده به پایان فصل می تواند پنجمین قهرمانی متوالی تیمش را در لیگ برتر مسجل کند.

حیدری درخصوص حواشی اخیر و اتفاقاتی که در سفر تیم پرسپولیس به اصفهان برای سرخ‌ها رخ داد، خاطرنشان کرد: تیم های دیگر باید در رویارویی با پرسپولیس ظرفیت شان را بالا ببرند. وقتی در زمین زورشان به پرسپولیس نمی رسد خارج از فوتبال می خواهند سر این تیم را ببرند. سوال من است اگر خدای ناکرده  اتوبوس پرسپولیسی ها در اصفهان و با پرتاب نارنجک چپ می شد، چه کسی پاسخگو بود؟ این رفتارها آخر آماتور بودن را نشان می دهد. همانطور که گفتم این تیم شانس اول قهرمانی در لیگ برتر است و یک هفته مانده به پایان فصل هم قهرمانی اش را جشن می گیرد.

حیدری درخصوص شرایط تیم ملی در مسیر حضور در جام جهانی گفت: کار تیم ملی سخت است اما به اعتقاد من تیم ما با اسکوچیچ می تواند موفق شود. تیم ملی از لحاظ کیفی و فنی از حریفانش بالاتر است و اختیارمان در دست خودمان است. این موضوع که در بازی های باقی مانده قرار نیست بحرین و عراق روبروی هم قرار بگیرند و احتمال تبانی شان به وجود بیاید اتفاق خوبی برای ما محسوب می شود و می توانیم با تکیه بر توان فنی بالایی که داریم موفق عمل کرده و به جام جهانی صعود کنیم.

او با تحسین از انتخاب کریم باقری برای همراهی تیم ملی عنوان کرد: حضور کریم باقری برای پرسپولیس و تیم ملی نعمت بزرگی است و او می تواند با حضورش در کنار تیم ملی در این شرایط کمک حال کادر فنی هم باشد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)