مرجع خبری پرسپولیس : خط دفاع پرسپولیس روز شنبه برای مهار علی کریمی مهاجم 10 گله استیل‌آ‌ذین کار بسیار سختی دارد. سپهر حیدری به عنوان یکی از مدافعان این تیم در این مورد به سئوالات پاسخ داد:

*در مورد بازی حساس تیمت مقابل استیل آذین صحبت کن؟

– این مسابقه نباید بی‌جهت حساس شود و به نظر من تفاوت چندانی با دیدارهای دیگر ندارد. اکثر بازیکنان استیل آذین، کادر فنی و مسئولان این تیم از دوستان خوب ما هستند خوشحال می‌شویم که با آنها دیداری داشته باشیم.

*اما خیلی‌ها منتظر تقابل علی کریمی و حمید استیلی با بازیکنان پرسپولیس و کادر فنی این تیم هستند!

– علی کریمی از جمله بهرین فوتبالیست‌های ایران و آسیاست که سال‌ها در پرسپولیس عضویت داشته و مطمئنا برخلاف میل باطنی‌اش مقابل تیم سابقش به میدان می‌رود. حمید اسیتیلی هم عضو خانواده پرسپولیس است که خودش گفته روز شنبه روی نیمکت نخواهد نشست. به هر حال در فوتبال حرفه‌ای هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و همان‌گونه که گفتم نباید از دید منفی به بازی که در پیش است نگاه کرد وبی‌جهت مسابقه را حساس کرد.

*خط دفاع پرسپولیس آمادگی مهار علی کریمی را دارد؟

– کریمی بازیکن بسیار  تأثیرگذاری است که در این فصل بازیهای فوق‌العاده‌ای برای استیل آذین انجام داده و اگر مقابل پرسپولیس بازی کند کار ما مدافعان برای مهار او خیلی مشکل است. البتنه خط دفاع ما هم در 4 بازی اخیر فقط 2 گل دریافت کرده و این نشان می‌دهد که سازماندهی دفاعی تیم خیلی بهتر شده است.

*احتمالا کرانچار وظیفه مهار کریمی را به تو بدهد، اینطور نیست؟

– تا آنجا که من می‌دانم علی کریمی از خط هافبک به حمله اضافه می‌شود. ضمن اینکه ما مدافعان وظیفه داریم منطقه‌ای دفاع کنیم یعنی هرجا که کریمی باشد بازیکن آن منطقه باید از او مراقبت کند.

*حتما می‌دانید که داوران برای استیل‌آذین خوب پنالتی می‌گیرند؟

– مطمئنا داوران بی‌جهت برای استیل آذین پنالتی نمی‌گیرند و باتوجه به اینکه این تیم بازیکنان خلاق و تکنیکی چون علی ک ریمی و یکی، دو مهاجم خوب دیگر دارد ما باید خیلی مراقب باشیم که در محوطه جریمه روی آنها خطا نکنیم. کوچکترین اشتباه از سوی ما شاید با عث شود داور برای حریف اعلام پنالتی کند.

*اوضاع تیمتان چطور است؟

– خوشبختانه شرایط از هر نظر ایده‌آل است. بردهای اخیر باعث شده به صدر جدول نزدیک‌تر شویم و حالا می‌توانیم با اطمینان بگوییم که مدعی جدی قهرمانی نیم‌فصل هستیم و برای رسیدن به آن هم باید بازیهای آینده خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

*از قرار معلوم نتایج استقلال تأثیر خوبی در روحیه بازیکنان پرسپولیس گذاشته است؟

– اگرچه دوران افت استقلال فرا رسیده و این تیم امتیازات زیادی را در هفته‌های اخیر از دست داده اما مطمئن باشید جدی‌ترین رقیب ما برای قهرمانی آبی‌پوشان هستند. سپاهان و ذوب‌‌آهن از جمله رقیبان ما به شمارمی‌روند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)