پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس به شکل جالبی نظرش را در خصوص چهارمین قهرمانی پیاپی این تیم در لیگ برتر اعلام کرد.

سپهر حیدری در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص چهارمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال کشورمان که با پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان به‌دست آمد، گفت: واقعا قهرمان شدن با این کیفیت و این فاصله کار هر تیمی نیست. درست است که برخی رقبا این قهرمانی را به افراد دیگر نسبت می‌دهند اما پرسپولیس قهرمان شد چون همه تمرکزش را در زمین گذاشت.

وی ادامه داد: بعد از شیوع کرونا، پرسپولیس همه بازی‌های خود را برده و این یعنی شایسته قهرمانی بوده است. من به شما قول می‌دهم اگر در کادر فنی و بازیکنان ثبات وجود داشته باشد، پرسپولیس حالا حالاها قهرمان ایران است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اختلاف امتیاز این تیم با تیم‌های دیگر لیگ برتر عنوان کرد: همان ابتدای نیم فصل دوم گفته بودم که پرسپولیس با ۱۵ یا ۱۷ امتیاز اختلاف قهرمان لیگ می‌شود ولی‌ آن موقع من را مسخره کردند. اما فعلاً چنین اختلافی وجود دارد. به قول دوستان اختلاف آنقدر زیاد است که حتی با نرم‌افزارهای مسیریاب هم نمی‌شود آن را حساب کرد.

حیدری خاطرنشان کرد: اگر چنین اختلافی وجود دارد به خاطر شایستگی پرسپولیس است. من معتقدم حتی این اختلاف با تیم دوم می‌تواند به ۲۰ امتیاز هم برسد، البته منظورم تیم دوم جدول است نه استقلال چون همین الان اختلاف ما با استقلال ۲۰ امتیاز است.

وی درباره نگرانی هواداران پرسپولیس در خصوص پرونده برانکو گفت: آنطور که من می‌دانم رسول پناه و مدیران باشگاه دنبال این هستند که این مسئله حل شود. اما در کل در شان برانکو نیست که ما از او شکایت کنیم. برانکو برای پرسپولیس زحمت کشیده و باید قدردان زحمات او باشیم، او حق دارد که دنبال پولش باشد و باید پولش را بدهیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: اگر این بازیکنان حفظ شوند و چند بازیکن خوب دیگر به تیم اضافه شود مطمئن هستم که پرسپولیس با گل محمدی می‌تواند قهرمان آسیا شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)