پرسپولیس نیوز: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فردی که به عنوان مدیرعامل به پرسپولیس می‌آید باید باری از روی دوش باشگاه بردارد نه اینکه چکی به چک‌های باشگاه اضافه کند.

«سپهر حیدری» با اشاره به احتمال نیمه کاره ماندن لیگ برتر فوتبال افزود: متاسفانه ویروس کرونا دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده است. لیگ‌های فوتبال جهان تعطیل هستند و این تنها به ایران مربوط نمی‌شود. پس بهتر است هر تصمیمی فیفا در این باره بگیرد را اجرا کنیم.

وی در مورد اینکه در صورت نیمه کاره ماندن لیگ نظرش در مورد تعیین قهرمان چیست؟ اظهار داشت: پرسپولیس در حال حاضر صدرنشین جدول است اما برای خود ما هم مزه بیشتری دارد تا این جام را در پایان مسابقات بگیریم. به طور حتم اگر بازی‌ها ادامه داشته باشد فاصله امتیازی پرسپولیس با رقبا بیش از ۱۰ امتیاز کنونی می‌شود و با برگزاری سه یا چهار دیدار دیگر قهرمانی مسجل خواهد شد. البته همانطور که گفتم امیدواریم مسابقات ادامه پیدا کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تغییرات احتمالی در مدیریت باشگاه پرسپولیس گفت: در حال حاضر ۲ صندلی در هیات مدیره باشگاه خالی است که باید هر چه زودتر پُر شود و از طرفی تکلیف مدیرعاملی باشگاه هم مشخص شود چرا که هواداران در حال حاضر نگران شرایط باشگاه هستند. افراد زیادی هستند که توانایی کمک دارند. فردی که می‌آید باید باری را از روی دوش باشگاه بردارد نه اینکه بیاید و چکی را به چک‌های باشگاه اضافه کند.

وی تاکید کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر به پیشکسوتان کمترین توجه صورت گرفته است. چرا باشگاهی مانند پرسپولیس نباید کمیته فنی و یا مدیر ورزشی داشته باشد؟ ۸۰ درصد اسطوره‌های فوتبال ایران پرسپولیسی هستند. نفراتی مانند علی پروین، علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا، علی کریمی، محمد زادمهر پرسپولیس هستند که تاریخ‌سازی کردند. اما متاسفانه در پرسپولیس نظر تنها فردی که در لحاظ نمی‌شود پیشکسوتان است.

حیدری اضافه کرد: باید یک فرد اقتصادی و یک پیشکسوت به هیات مدیره باشگاه اضافه شوند. فردی هم که می‌آید تنها برای پر کردن جای خالی نیاید و دغدغه هواداران را در نظر بگیرد.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: متاسفانه در حال حاضر پرسپولیس پرونده‌های زیادی در فیفا دارد و بازیکنان هم پول نگرفتند. هواداران نگران پرسپولیس هستند. در این شرایط هم ارتباط مسوولان با بیرون به طور کل قطع شده است. تعیین یک سخنگو فکر نمی‌کنم که کار سختی باشد تا این هواداران را از نگرانی در بیاورد.

وی تصریح کرد: بازیکنان در حال حاضر خیلی برای پرسپولیس معرفت به خرج دادند و با وجود شرایط نه چندان خوب مالی صدایشان در نیامده است. مدیریت باید ممنون این بازیکنان باشد و هر چه زودتر به تعهدات خود عمل کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)