پرسپولیس نیوز : مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از فوتبال خداحافظی کردم اما یک روز در قامت مربی به پرسپولیس که تیم محبوبم است برمی‌گردم.

سپهر حیدری،در خصوص خداحافظی‌اش از فوتبال گفت: همیشه دوست داشتم روزی بشود که با پیراهن پرسپولیس یا ذوب آهن از فوتبال خداحافظی کنم چرا که آرزوی من این بود با عزت از فوتبال بروم.

وی ادامه داد: پارسال دو سه پیشنهاد از تیم‌های پایین جدولی لیگ برتر داشتم اما نمی‌خواستم رزومه‌ام خراب شود.به همین دلیل به این پیشنهادها پاسخ منفی دادم و امسال هم تیم‌های لیگ یکی به دنبال من بودند اما از آنجایی که به خودم قول داده بودم فقط در پرسپولیس و ذوب آهن بازی کنم به همین دلیل این پیشنهادها را نپذیرفتم.

مدافع اسبق تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: البته من از لیگ چین هم پیشنهاد داشتم اما به خاطر بیماری مادرم به این پیشنهاد پاسخ منفی دادم و می‌خواهم با عزت از فوتبال بروم. البته همیشه چه در فضای مجازی و چه در واقعیت هواداران پرسپولیس همیشه به من لطف داشتند.

حیدری خاطرنشان کرد‌: از همین جا به هواداران پرسپولیس قول می‌دهم آنقدر تلاش کنم که این بار در قامت یک مربی به پرسپولیس برگردم چرا که تا همین جا هم دو مدرک مربیگری دارم و به زودی در کلاس‌های مربیگری پیشرفته شرکت می‌کنم.

وی در پایان گفت:‌جا دارد از همه مربیانم تشکر کنم اما به نمایندگی از همه مربیان می‌خواهم از سه مربی دوران فعالیتم در تیم‌های پایه تشکر کنم.اول پدرم سیاوش حیدری که در لیگ تخت جمشید هم گل زده بود و سپس جمشید رشیدی و پرویز ابوطالب که برای من زحمات بسیار زیادی کشیدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)