من پیش گو نیستم!
مرجع خبری پرسپولیس : سپهر حيدري مدافع باتجربه پرسپوليس در ديدار با مس كرمان از ابتدا در تركيب اصلي پرسپوليس حضور نداشت و تنها در دقايق كوتاهي در اواخر بازي به ميدان رفت.

سپهر حيدري در این خصوص گفت: مسلما هيچ بازيكني از نيمكت‌نشيني خوشش نمي‌آيد ، اما من به نظر كادر فني احترام مي‌گذارم. 5 روز دير به اردوي پرسپوليس در اردوي تركيه ملحق شدم به همين دليل نظر عبدي اين بود كه تا حدودي از ساير بازيكنان تيم عقب افتادم و بيشتر بايد تمرين كنم. مطمئنم با تمرينات بيشتر نيمكت‌نشيني‌ام ادامه پيدا نخواهد كرد.

وي در ادامه در رابطه با پيشگويي خود كه قبل از ديدار با مس گفته بود نوروزي دو گل مي‌زند تاكيد كرد: پيشگو نيستم ضمن آنكه قبلا هم به خيلي ها در سال‌هاي گذشته گفته بودم گل مي‌زنند و اين موضوع هم تحقق پيدا كرد. خوشحالم كه حرفم و چيزي كه ديده بودم و آن را با نوروزي در ميان گذاشته بودم به درستي در ديدار با مس به واقعيت شد.
سپهر حيدري در رابطه با از دست دادن برتري گل‌ها در ديدار با مس كه 3 بار تكرار شد توضيح داد: « براي اولين بار بود كه مجموعه‌اي از بازيكنان پرسپوليس در يك بازي رسمي در كنار هم بازي مي‌كردند. تركيب اصلي برابر مس فقط يك نيمه آن هم در ديدار تداركاتي مقابل پيكان كنار هم بازي كرده بودند كه مطمئنا با بازي بيشتر و كسب هماهنگي بيشتر مشكلات تيم ما كمتر خواهد شد.»

مدافع پرسپوليس در رابطه با اظهارات سرمربي مس و بازيكنان اين تيم قبل و بعد از بازي با پرسپوليس خاطرنشان ساخت: «براي من جاي تعجب دارد كه بازيكنان و كادرفني مس قبل و پس از بازي دائما براي ما كري مي‌خوانند اما همه ديدند كه حق پرسپوليس صد درصد برد بود و چه بسا كه اگر گل استثنايي ادينهو نبود مس نمي‌توانست يك امتياز را هم از ما بگيرد، بنابراين مس بايد خوشحال باشد كه يك امتياز را هم از ما گرفت.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)