قراردادهای من با پرسپولیس قلبی است
مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به هواداران قول داده بودم در صورت قهرمانی به تک تک آنها گز بدهم که امیدوارم در مراسمی که به مناسبت قهرمانی پرسپولیس برگزار شود، به قولم وفا کنم.


سپهر حیدری، سرطلایی سرخپوشان پایتخت پس از کسب قهرمانی در بیست و چهارمین دوره مسابقات جام حذفی باشگاه های کشور گفت: بازی های جام حذفی امسال به مراتب مشکل تر از سال های گذشته بود چرا که ما به مصاف تیم هایی رفتیم که مدعی قهرمانی بودند.


وی افزود: پرسپولیس برای رسیدن به کاپ قهرمانی در جام حذفی باید به مصاف تیم های قدرتمندی می رفت. از تیم لیگ یکی مثل داماش که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده تا سپاهان، فولاد و ملوان.



در این دوره تیم هایی مثل ذوب آهن، استقلال، سپاهان، فولاد و ملوان با شایستگی که داشتند، از گردونه خارج شدند.


سپهر ادامه داد: به نظر من پرسپولیس با یک کار گروهی از مسئولان باشگاه گرفته تا تلاش کادر فنی، بازیکنان، هواداران و از همه مهمتر کمک خدا، به جام قهرمانی رسید تا به آن چیزی که حقمان بود دست یابیم و این قهرمانی مبارک هواداران باشد. ما بار دیگر به آنها نشان دادیم که پرسپولیسی ها بد قول نیستند.


حیدری تصریح کرد: ما هر زمان به هواداران قول قهرمانی در یک جام دادیم، به قولمان عمل کردیم. من طی چهار سال حضورم در پرسپولیس، خدا را شکر این افتخار را داشتم که در گرفتن سه جام سهیم باشم.


کاپیتان پرسپولیس در مورد حضورش در بازی برابر ملوان در انزلی گفت: من دو ماه مصدوم بودم. شب های سختی را گذراندم و نزدیک به بیست روز، روی یک مبل به استراحت مطلق پرداختم. شاید تصور نکنید که طی دو ماه، تنها در دو زمان، چهار ساعته خوابیدم و همیشه به این موضوع فکر می کردم که تیم ما به فینال راه می یابد و من هم به این بازی می رسم.


حیدری افزود: من با کمک دکتر زرینه که واقعا خیلی برای من زحمت کشید و همچنین خانواده ام که مثل من شبها نمی خوابیدند که من زودتر خوب شوم، دو هفته زودتر از موعد مقرر مصدومیتم رفع شد.


وی ادامه داد: در بازی برابر ملوان شرایط مسابقه نداشتم ولی قبل از آغاز بازی این تمرکز را داشتم که اگر حتی یک دقیقه هم به زمین می آیم مثمرثمر باشم. با وجودی که مدت زیادی از تیم دور بودم ولی خدا را شکر عملکرد خوبی ارائه دادم و فکر نمی کنم بد کار کرده باشم. علاوه بر اینکه خط حمله ملوان خیلی قوی بود و جو ورزشگاه فشار آنها را روی دروازه ما مضاعف کرده بود ولی من بیشتر از تجربه ام استفاده کردم.


سرطلایی پرسپولیس در خصوص جو ورزشگاه گفت: این موضوع طبیعی است و هر ورزشگاهی با حضور هوادارانش شرایط ویژه مثبت برای تیم خودی و منفی برای تیم حریف را به همراه دارد اما شب قبل از بازی اتفاقاتی مقابل هتل افتاد که در شأن تیم ملوان نبود. هوادارانی که با لباس های تیم ملوان شرایط نامناسبی را برای ما بوجود آوردند تا از استراحت بازیکنان جلوگیری کنند ولی مطمئنا این موارد غیر حرفه ای است که برای کسب نتیجه به هر شکل ممکن، دست به هر کاری بزنیم.


حیدری در مورد بازی افزود: عملکرد هواداران ملوان انگیزه بچه های ما را بیشتر کرد و دوست داشتیم با برد، این قهرمانی را رقم بزنیم ولی شرایط خیلی بد بود و مصدومیت مجتبی و گل زود هنگام ملوان کار دست ما داد و آنها روحیه گرفتند. اگر ما نیمه اول گل نمی خوردیم، ملوان در نیمه دوم با فشار عصبی وارد زمین می شد و ما راحت تر می توانستیم بازی را کنترل و به آنها گل بزنیم اما ما به آن چیزی که می خواستیم رسیدیم.


سپهر درخصوص مصدومیت مجتبی شیری گفت: داور باید صد در صد کارت قرمز نشان می داد ولی متاسفانه کارت زرد هم به بازیکن ملوان نداد. ضمن اینکه مجتبی بازیکنی نیست که بخواهد تمارض کند.


حیدری درباره داوری نیز افزود: هدایت اله ممبینی داور خوبی است اما وضعیت و جو ورزشگاه به گونه ای بود که وی اشتباهات سهوی داشت.


کاپیتان پرسپولیس درخصوص کناره گیری دایی و کاشانی تصریح کرد: از این خبر شوکه شدم و امیدوارم مقامات بالاتر، این سوء تفاهمات و این مشکلات را هر چه سریعتر حل کنند و این دو عزیز را به هم نزدیک نمایند. چون ما در قالب یک مجموعه توانستیم به این قهرمانی دست یابیم. در هر صورت من به عنوان بازیکن پرسپولیس نمی دانم که چه باید بگویم ولی امیدوارم هر تصمیمی گرفته می شود، به صلاح پرسپولیس باشد.


حیدری در مورد برنامه آینده اش گفت: هیچ وقت نشده قراردادی با پرسپولیس امضاء کنم و راجع به مبلغ آن نظری بدهم. قراردادهای من با پرسپولیس قلبی است و همیشه اولین اولویتم پرسپولیس است، چون من از بچگی عاشق پرسپولیس بوده و هستم و اصلا نمی توانم تصور کنم روزی را که از این تیم جدا شوم و افتخار می کنم که با کاپیتانی این تیم به قهرمانی جام حذفی رسیدم.


کاپیتان سرخپوشان درباره قرار بعدی بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس تصریح کرد: فقط می دانم قرار بعدی بچه ها تعطیلات است و هیچ تکلیفی مشخص نشده است، چون 16 بازیکن آزاد هستند و فکر می کنم این موضوع در شأن پرسپولیس نباشد.


حیدری در پایان گفت: من یک قولی به هواداران دادم که در صورت قهرمانی به آنها گز می دهم و آنها مطمئن باشند ما اصفهانی ها به قولمان عمل می کنیم. امیدوارم جشن قهرمانی هر چه زودتر بر پا شود و همه هواداران در این جشن حضور یابند. هواداران مطمئن باشند که در آن مراسم به تک تک آنها گز خواهم داد.


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)