پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه سرخپوشان با وجود قهرمانی؛ اصولشان را تغییر ندادند، گفت: بازیکنان می‌دانند که هواداران تا پایان فصل دوست دارند تیم را با صلابت ببینند و به همین دلیل تا آخرین بازی دست از تلاش بر نخواهند داشت.

«سپهر حیدری» با اشاره به تساوی تیم فوتبال پرسپولیس برابر نساجی در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال افزود: بازی تقریبا پایاپای بود. پرسپولیسی‌ها همانند گذشته با انگیزه بودند و با وجود اینکه بازی در چمن مصنوعی کار را سخت کرده بود، اما بازیکنان توانستند روند خوب خود را حفظ کنند و در نهایت هم اجازه ایجاد موقعیت به حریف را ندهند.

وی اظهار داشت: بازی در زمین چمن مصنوعی به ضرر تیم‌های میزبان است. به ویژه تیم‌هایی مانند پرسپولیس که اصول کارشان بازی و پاسکاری روی زمین است اما با این وجود دیدیم که کادر فنی بهترین تدابیر را برای بازی در این زمین در نظر گرفته بود و پرسپولیس تنها بد شانس بود که نتوانست در این مسابقه به برتری برسد. پرسپولیس در این بازی همه چیز را تحت کنترل داشت و به حقش که ۳ امتیاز بود نرسید.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: نکته قابل ستایش، انسجام پرسپولیس در فاز دفاعی و اضافه شدن به موقع بازیکنان به خط حمله بود. نساجی در این بازی یک گل بسیار خاص زد و آن بازیکن ۱۰۰۰ بار دیگر شوت بزند، نمی‌تواند آن صحنه را تکرار کند. با این وجود عملکرد بسیار خوبی را شاهد بودیم.

وی تاکید کرد: این میل به پیروزی و عطش برای رسیدن به ۳ امتیاز با وجود قطعی شدن قهرمانی قابل تمجید است. بازیکنان می‌دانند که هواداران قهرمانی با صلابت را دوست دارند و به همین خاطر تا دقیقه پایانی با انگیزه ظاهر شدند و یک ثانیه هم دست از تلاش برنداشتند. این تشنگی و جنگندگی برای بالا نگه داشتن نام پرسپولیس در روحیه بازیکنان است.

وی گفت: گل‌محمدی سرمربی تیم می‌داند که برای هواداران قهرمانی با صلابت ارزش دارد و به همین خاطر تیم را در بهترین فرم خود نگه داشته تا در بهترین شکل ممکن قهرمانی چهارم رقم بخورد.

حیدری تاکید کرد: نکته دیگر استفاده از بازیکنان جوان تیم است. پرسپولیس چند وقت دیگر باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود و به همین خاطر بازیکنان جوان تیم هم تجربه‌اندوزی می‌کنند تا در میادین بزرگ‌تر مانند آسیا موفق ظاهر شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)