یک پیشکستوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم در لیگ قهرمانان آسیا شانس اول قهرمانی است.

سپهر حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی پرسپولیس برابر نساجی مازندران اظهار کرد: پرسپولیس هفته‌ها است که بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذارد و هیچ تیمی مثل این تیم نمی‌تواند فرصت گلزنی خلق کند. به شخصه از تماشای بازی لذت بردم. فکر می‌کنم در نیمه نخست پرسپولیس ۱۴ و یا ۱۵ فرصت گلزنی داشت آن هم مقابل تیمی مثل نساجی که با پرس شدید بازی می‌کند و همه فضاها را می‌بندند. پرسپولیس در دیدار برابر نساجی هر زمانی اراده کرد، صاحب فرصت گل شد و بازی مثل بازی‌های سالنی شده بود. اگر بازیکنان کمی دقت می‌کردند تفاضل گل تیم بهتر می‌شد چون همین تفاضل گل می‌تواند در پایان فصل به تیم کمک کند.

او افزود: یکی از اتفاقات خوب این دیدار گلزنی عیسی آل‌کثیر بود. روی این صحنه امید عالیشاه از خود گذشتگی کرد چون در شرایطی که می‌توانست خودش به سمت دروازه شوت زنی کند، فرصت گلزنی را برای عیسی آل‌کثیر ایجاد کرد. این موضوع باعث می‌شود عیسی هم با روحیه در لیگ قهرمانان برای پرسپولیس بازی کند. درست است که مهاجمان پرسپولیس گلزنی نمی‌کنند اما فکر می‌کنم مهم نیست چه کسی گل می‌زند و مهم این است که تیم به گل برسد. اگر در بازی دقت کنید می‌بینید مهاجمان خودشان برای سایرین فرصت گلزنی ایجاد می‌کنند.

حیدری هم‌چنین گفت: مهاجمان پرسپولیس با حضور در میان مدافعان حریف و حرکت‌های بدون توپ، توجه مدافعان را به خود جلب می‌کنند تا سایر بازیکنان فرصت گلزنی به دست بیاورند.

وی درباره عملکرد مهدی عبدی هم گفت: این بازیکن تحت فشار است. او در شرایطی برای پرسپولیس گلزنی کرد که این تیم مهاجم نداشت و هافبک‌های نفوذی هم از تیم جدا شده بودند. با این حال با تمرکز بالا این بازیکنان می‌تواند دوباره گلزنی کند. شهریار مغانلو هم از زمانی که آمده واقعا عملکرد خوبی داشته واقعا دفاع حریف را به خوبی برهم می‌زند.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: پرسپولیس تیم بی‌تجربه‌ای نیست و در سه سال دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده است. مطمئنا همین تجربه به بازیکنان کمک می‌کند. در این فصل پرسپولیس با کیفیتی را در لیگ قهرمانان آسیا خواهیم دید و اگر با همین کیفیت پیش برود شانس اول قهرمانی در آسیا خواهد بود.

حیدری هم چنین گفت: یک عادتی به وجود آمده که نیمکت‌های مقابل پرسپولیس دائم به داور اعتراض می‌کنند چون احساس می‌کنند فقط با این تاکتیک می‌توانند مقابل پرسپولیس نتیجه بگیرند. این رفتارها منسوخ شده است و بهتر است با تاکتیک‌های فوتبالی سعی کنیم مقابل پرسپولیس قرار بگیریم و قبول کنیم مقابل پرسپولیس ضعیف‌تر هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)