پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آنقدر بازیکن قابل در این تیم حضور دارند تا جای نفرات جدا شده را پر کنند. گل‌محمدی با جذب بازیکنان جدید در حال تکمیل کردن پازل تاکتیکی خود است.

سپهر حیدری در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص جدایی «مهدی ترابی» از پرسپولیس اظهار داشت: ترابی یکی از مهره‌های موثر پرسپولیس و به عقیده بسیاری از کارشناسان بهترین بازیکن فصل تیم بود. این جدایی دست گلِ مدیریت قبلی بود که با بازیکن چنین قراردادی ببندند که بتواند به راحتی باشگاه را ترک کند.

وی افزود: برای مهدی ترابی آرزوی موفقیت می‌کنم و در فوتبال حرفه‌ای دنیا بازیکن حق دارد که در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد اما روی صحبت من با کسانی است که با بازیکنان به نحوی قرارداد بستند که بتواند باشگاه را ترک کند. الان هواداران نگران شرایط بازیکنان هستند. در این اوضاع چه کسی پاسخگو است؟

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: برای مهره‌های جدید آرزوی موفقیت می‌کنم اما وضعیت کنونی بازیکنان باعث نگرانی هواداران شده است. مدیریت قبلی طلب‌های زیادی روی دست باشگاه گذشت و الان هم قراردادها را به نحوی تنظیم کرده که این اتفاقات رخ دهد.

وی تاکید کرد: پرسپولیس از هر نامی بزرگ‌تر است و به طور حتم آنقدر بازیکن قابل در تیم حضور دارند تا جای نفرات جدا شده را پر کنند اما باید حرفه‌ای عمل می‌شد. گل‌محمدی کارش را بلد است که چگونه پازل تاکتیکی خود را با بازیکنان تکمیل کند.

حیدری تاکید کرد: قطار پرسپولیس به راهش ادامه می‌دهد و از این گروه به سلامت عبور خواهیم کرد و برای قهرمانی پنجم گام بر می داریم اما خیلی‌ها برای این راه مانع ایجاد کردند که اقدامات آنها نمی‌تواند جلوی موفقیت تیم را بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)