پرسپولیس نیوز : معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: اگر استیلی و سیاسی راهی باشگاه راه‌آهن شوند باید فکری برای هیات‌مدیره پرسپولیس کرد اما فعلا چنین موضوعی صحت ندارد.

 بحث واگذاری باشگاه راه‌آهن همچنان سوژه داغ رسانه‌های ورزشی به حساب می‌آید چرا که هنوز وضعیت این تیم مشخص نیست.

در این میان صحبت از خرید راه‌آهن برای شهر کرمان بود اما نژادفلاح مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در گفت‌وگویی اعلام کرد که به هیچ عنوان اجازه انتقال راه‌آهن به شهرستان‌ها را نمی‌دهد. با این همه شنیده می‌شود شب گذشته حمید استیلی و تعدادی از دوستانش با مدیران راه‌آهن برای خرید این تیم به توافق رسیدند که در این میان قرار شده حمید استیلی سرمربی سال آینده راه‌آهن باشد.

این خبر در حالی به گوش می‌رسد که صحبت از حمایت امیررضا خادم برای این انتقال است و مشخص نیست اگر استیلی، سیاسی و … که اعضای هیأت مدیره پرسپولیس هستند به راه‌آهن بروند تکلیف هیأت مدیره سرخ‌پوشان چه خواهد شد و این سؤال به وجود می‌آید که آیا باز هم باید شاهد تغییرات در هیأت مدیره پرسپولیس باشیم یا نه.

در این میان امیررضا خادم که صحبت از حمایت او از استیلی و دوستانش برای خرید راه‌آهن شنیده می‌شود در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در این خصوص گفت: مسئولان باشگاه راه‌آهن چند بار به من مراجعه کردند تا با رایزنی‌ها مشکل این باشگاه برطرف شود اما هنوز جمع‌بندی در این زمینه صورت نگرفته و چیزی مشخص نیست البته من فقط برای راه‌آهن این کار را نمی‌کنم و باید بگویم که برای باشگاه ابومسلم هم این کار را بی‌سر و صدا پیگیری می‌کنم تا مشکل این دو باشگاه قدیمی و ریشه‌دار برطرف شود اما همانطور که گفتم هنوز چیزی قطعی نشده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره اینکه گفته می‌شود شب گذشته توافق نهایی میان استیلی و دوستانش و مسئولان باشگاه راه‌آهن صورت گرفته و خبر این توافق به زودی اعلام خواهد شد ادامه داد: من از این موضوع خبر ندارم و اگر توافقی هم صورت گرفته من از آن بی‌اطلاع هستم البته من با چند گروه برای راه‌آهن و ابومسلم صحبت‌هایی کردم و حتی برای باشگاه ابومسلم از دادگاه رأی خوبی گرفتم تا قبل از تعیین تکلیف این باشگاه، ابومسلمی‌ها از این وضعیت رها شوند.

خادم در پاسخ به این سؤال که آیا حضور سیاسی و استیلی برای خرید راه‌آهن را تأیید می‌کند یا نه اظهار داشت: هر چند افراد مختلفی برای خرید راه‌آهن متقاضی هستند مناسب نیست که من نام کسی را تأیید کنم.

وی در مورد اینکه اگر استیلی و سیاسی راهی باشگاه راه‌آهن شوند تکلیف هیأت مدیره پرسپولیس چه خواهد شد و آیا تغییراتی در بین اعضای هیات مدیره این باشگاه به وجود می‌آید یا نه ادامه داد: این اولین بار است که این موضوع از طرف شما مطرح می‌شود و باید بگویم که چنین چیزی مطرح نیست شما بگذارید در ابتدا ما ببینیم تکلیف این باشگاه چه می‌شود و سپس برای این موضوع تصمیم‌گیری کنیم اگر چنین اتفاقی بیفتد باید فکری برای این موضوع کرد اما در حال حاضر چنین موضوعی صحت ندارد.

خادم با بیان اینکه باید تکلیف راه‌آهن زودتر مشخص شود گفت: من مسئول باشگاه راه‌آهن نیستم و فقط قرار است به این باشگاه کمک کنم اما سؤالات شما را وارد می‌دانم هر چند که مسئول پاسخگویی به آن سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال است.

وی در پایان اظهار داشت: گروههایی که برای خرید پرسپولیس و استقلال به ما مراجعه کرده بودند را به مسئولان باشگاه راه‌آهن وصل کردم تا خودشان به توافق برسند.

 اگر خبر خرید راه‌آهن توسط استیلی و سیاسی صحت داشته باشد به احتمال فراوان شاهد تغییر در هیأت مدیره پرسپولیس خواهیم بود چرا که طبق قوانین استیلی نمی‌تواند هم عضو هیأت مدیره پرسپولیس باشد و هم سرمربی راه‌آهن و این موضوع برای سیاسی هم صدق می‌کند. به نظر می‌رسد حضور اعضای هیأت مدیره پرسپولیس در راه‌آهن پرسپولیس را در بلاتکلیف فرو می‌برد و این برای تیم سرخ‌پوش پایتخت نمی‌تواند خبر خوبی باشد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)