پرسپولیس نیوز : معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: برای اولین بار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در شروع فصل در حساب‌شان پول وجود دارد.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان، امیررضا خادم در نشست اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با وزیر ورزش و جوانان گفت: پیرو دستور آقای گودرزی در خصوص ساماندهی مسائل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و فراهم کردن شرایط واگذاری آنها از سه ماه و نیم پیش کار در این بخش را آغاز کردیم و تا حدودی زیادی هر دو تیم سر و سامان داده شده‌اند.

نمانیده وزیر در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس افزود: برای دستیابی به نتیجه مطلوب با گرفتن مشورت از بسیاری از صاحب‌نظران رشته فوتبال در مجموع عمده‌ترین مشکل باشگاه که مشکل مالی بود حل شده است.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون 6.5 میلیارد تومان پرسپولیس و 3 میلیارد تومان باشگاه استقلال موجودی دارند که بعد از انقلاب برای نخستین بار است که این دوباشگاه در شروع فصل در حساب‌شان پول وجود دارد.

وی افزود: امیدوارم با درایتی که دوستان هیات مدیره دارند و با حمایتی که اسپانسرها از آنها می‌کنند، آینده خوبی پیش روی این دو باشگاه قرار بگیرد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)