پرسپولیس نیوز : نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش در واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی گفت: خیلی ضرورت ندارد تیم جدیدی برای اسپانسری باشگاه پرسپولیس به این باشگاه بیاید.

امیررضا خادم درباره اینکه شنیده شده اگر بحث حق پخش تلویزیونی در هیأت دولت مطرح شود شما نماینده وزارت ورزش برای حل این مشکل هستید گفت: با من صحبتی نشده است و چیزی در این باره نگفتند.

وی درباره اسپانسر پرسپولیس و اینکه وزارت ورزش این اسپانسر‌ها را پیدا کرده‌ اما هیأت‌مدیره آن را کنار گذاشته اظهار داشت: تا دیروز می‌گفتند اگر رحیمی برود اسپانسر می‌دهد رحیمی رفت البته نه به این دلیل. حالا می‌گویند اگر سیاسی برود اسپانسر پول می‌دهد. ما می خواستیم حرمت‌شان حفظ شود. حالا باشگاه به این جمع‌بندی رسیده و خودش مدیریت می‌کند. آنها مشکل مالی هم ندارند.

خادم درباره اینکه شما اسپانسر جدیدی برای پرسپولیس مدنظر دارید اظهار داشت: خیلی ضرورت ندارد تیم جدیدی بیاید اگر نیازی باشد دو سه گروه هستند که کمک کنند اما آنها هم انتظاراتی دارند که این انتظارات ممکن است حاشیه‌هایی را به وجود بیاورد. به هر حال این یک کار تجاری است و اگر از فردا این دو باشگاه واگذار شوند ده برابر این حرفهایی که زده شده زده می‌شود.

نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش در واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی درباره اینکه حسابرسی این دو باشگاه به کجا کشید خاطرنشان کرد: این حسابرسی‌ها از سوی وزارت اقتصاد مستقر شده است و به ما گزارش نمی‌دهند. گزارشات آنها مربوط به سازمان خصوصی‌سازی است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)