پرسپولیس نیوز :  امیررضا خادم معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان می گوید: «قرارداد علی دایی و بازیکنان هیچ ربطی به ما ندارد.»

پیدا کردن امیر خادم در این شرایط، کار بسیار سختی است. او خبرسازترین عضو جامعه ورزش کشور است و هر روز مصاحبه می‌کند. خادم عصر دیروز و در حالی که جلسه با استقلالی‌ها را تمام کرده بود و می‌خواست وارد جلسه با پرسپولیسی‌ها شود، پاسخگوی سؤالات شد:

 

* سؤالات ما بیشتر حول محور پرسپولیس است. شما واقعاً به محمدرضا ساکت و مهدی محمدنبی پیشنهاد مدیرعاملی پرسپولیس را داده بودید؟

خیر.

* پس چرا این دو نفر در مصاحبه‌های جداگانه‌ای، این موضوع را اعلام کرده و گفتند پیشنهاد را نپذیرفته اند؟

(خنده) هیچ پیشنهادی به آقای ساکت و نبی نداده‌ایم و نمی‌دانم واقعاً این حرف‌ها چطور… الان نمی‌دانم چه بگویم!

* ماجرای قرارداد علی دایی چیست؟ آیا قرار است مبلغ آن کم شود؟

بنده احترام خاصی برای آقای دایی و سایر اهالی فوتبال قائلم اما بحث ما اصلاً این نیست.

* مگر ماجرای کاهش قراردادها را شما پیش نکشیدید؟

موضوع چیز دیگری است. ما می‌خواهیم هزینه باشگاه را کاهش دهیم و اینکه مسئولان باشگاه‌ها، چگونه با اعضای تیم‌شان قرارداد می‌بندند، به ما ربطی ندارد. باید سازماندهی باشگاه‌ها را درست کنیم که تا این حد بدهی ایجاد نکنند. باشگاه‌های ما غیرمولد هستند و باید کمک کنیم تا به لحاظ اقتصادی سر و سامان بگیرند. الان این دو باشگاه روی هم 110 میلیارد تومان بدهی درست کرده‌اند، در حالی که بودجه کل وزارتخانه برای فوتبال 150 میلیارد تومان است!

* پس به طور کلی باید از کاهش قرارداد بازیکنان و اعضای تیم ناامید شد؟!

این مباحث ربطی به ما ندارد. نمی‌توانیم در قرارداد علی دایی دست ببریم، فقط از مدیران باشگاه‌ها می‌خواهیم به صورت منطقی برای تیم‌هایشان هزینه کنند. این طور نیست که برویم و قرارداد علی دایی را کاهش دهیم یا قیمت قرارداد بازیکنان را کم کنیم. اصلاً در این مورد دخالت نمی‌کنیم.

* با این حساب همه آن سر و صداها و ایجاد هیاهو نیز چندان تأثیرگذار نبود؟

به ‌هر‌ حال ما کار خودمان را انجام می‌دهیم. تنها دخالتی که می‌توانیم داشته باشیم، این است که قرارداد بازیکنان دو باشگاه تحت نظر وزارتخانه در فصل آینده را کارشناسی، ارزیابی و تأیید کنیم. وگرنه در کل، قرارداد باشگاه با بازیکنان هیچ ارتباطی به ما پیدا نمی‌کند. ما با باشگاه‌ها طرفیم نه بازیکنان. حالا اگر اجازه بدهید، وارد جلسه با پرسپولیسی‌ها شوم.

* فقط یک سؤال دیگر داریم؛ امیر قلعه‌نویی بعد از بازی با الریان قطر گفته بود خادم باید برود ولی حالا نظرشان به طور کلی در مورد شما عوض شده و بعد از جلسه‌ای که در وزارتخانه داشت، از شما تعریف کرده است. چه اتفاقی در جلسه رخ داد که به یکباره زندگی شیرین شد؟!

نمی دانم! واقعاً قلعه‌نویی گفته بود من باید بروم؟ دستش درد نکند. به ‌هر‌ حال از خودش بپرسید که چرا مواضعش را به این شکل تغییر داد. من که عوض نشده‌ام و حرف‌هایم تغییر نکرده است، ایشان بوده که طور دیگری صحبت کرده‌اند. امیدوارم همه چیز ختم به خیر شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)