پرسپولیس نیوز : نماینده وزارت ورزش و جوانان در بحث خصوصی‌سازی سرخ‌آبی‌ها گفت: ما در امر خصوصی‌سازی باشگاه‌ها بی‌تجربه هستیم و از مسئولان کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم که به ما در این مهم کمک کنند.

امیررضا خادم اظهار داشت: ما همچنان بحث خصوصی‌سازی 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس را دنبال می‌کنیم و در این زمینه باید بگویم وضعیت مالی استقلال روشن‌تر بوده و کار این تیم بهتر و زودتر جلو می‌رود اما باشگاه پرسپولیس به خاطر حاشیه‌هایی که اطراف این باشگاه را گرفته و پرونده‌های مالی نامعلومی که در این باشگاه وجود دارد کار پیچیده‌تری را پیش رو دارد.

وی ادامه داد: خصوصی‌‌سازی پرسپولیس منوط به امضای پرونده‌های مالی این تیم از سوی مسئولان قبلی این تیم است و حداقل 3 نفر از 5 نفر باید این پرونده‌ها را به امضا برسانند تا بحث این باشگاه در خصوصی‌سازی مطرح شود و ما به دوستان پرسپولیسی خود 10 روز فرصت داده‌ایم تا این کار را انجام دهند و آنها نیز قبول کردند این موضوع را به صورت جدی پیگیری کنند.

خادم افزود: من به مسئله خصوصی‌سازی 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس بسیار خوش‌بین هستم اما این اولین بار است که این اتفاق در ایران می‌افتد برای همین ما در این زمینه کاملا بی‌تجربه هستیم و از دوستانمان در کمسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم که ما را در تحقق این امر یاری دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)