مرجع خبری پرسپولیس : خبرگزاری افراطی فارس به جمع  هکرها پیوست

سایت‌های معروف ایرانی روز پرهیجانی را سپری کردند؛ Request جواب Request.

از اوایل صبح 25 خرداد فضای مجازی ایران هم ملتهب شد و اینترنت بازهای ایرانی وارد جنگ سایبر شدند. تقریبا تا ظهر بیشتر سایت‌های ایرانی به خصوص سایت‌های خبری از کار افتاده بودند و مسئولان این سایت‌ها از بازدید کننده فراوانی که روی سایتشان آمده بود هم ذوق زده بودند و هم نگران!

ماجرا از این قرار بود که کاربران اینترنت امروز با یکی از ساده‌ترین ابزارهای جنگ سایبر آشنا شده بودند و با ارسال لینک سایت‌هایی مثل pagerboot.com به یک دیگر تلاش می‌کردند تا سایت رقیب را با ارسال request‌های اضافی به زانو درآورند.

اما جالب تر از آن ببینید وقتی که یک خبرگزاری جدا از وظیفه اصلی که همان انتشار اخبار آن هم بدون قضاوت است از این راه برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کند

خبرگزاری فارس با قراردادن کدی در انتهای صفحه خود هم همین کار را کرد. حالا با هر بار مراجعه به این خبرگزاری، یک Request اضافی به سایت mirhossein.com فرستاده می‌شود. قبل از این Captuer هم همین کد برای سایت‌های بالاترین و قلم نیوز بود.

البته ناگفته نماند که این کار یک اقدام متقابل بود و سایت‌های رقیب نیز از همین روش برای سایت‌های دیگر استفاده کردند.

فضای مجازی در هفته‌های اخیر میزبان گفتمان تند انتخابات بود و از آنجایی که خبر در دنیای مجازی تا ابد زنده است به نظر نمی‌رسد این روند کاهشی به خود ببیند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)