پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که سابقه چندین رویارویی با استقلال را دارد عنوان کرد در یکی از این دیدارها آنقدر بازیکن مصدوم پرسپولیس زیاد بود که به زور یازده نفر شدند اما با همان شرایط استقلال را شکست دادند!

 محمد مایلی‌کهن در خصوص رویایی تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور ضمن بیان مطلب فوق گفت: نمی توان این بازی را دیداری معمولی دانست زیرا طبعات برد و باخت در آن بسیار زیاد است. قطعا بعد از بازی فشارهای بسیاری روی تیم بازنده وارد می شود و آن تیم تبعات زیادی را تا روزها تحمل کند.

وی در مورد خاطراتش از دیدارهای دربی اظهار داشت: در بازی‌های زیادی که هم باختیم و هم بردیم اما بهترین پیروزی ما به مسابقه ای برمی گردد که با گل های ناصر محمدخانی و شاهرخ بیانی دو بر صفر پیروز شدیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: دلیل لذت بخش بودن آن برد به خاطر این است که پیش از برگزاری آن مسابقه شرایط بسیار سختی داشتیم و حتی به زور یازده نفر شدیم تا در این بازی شرکت کنیم. من هم که کمتر مصدوم می‌شدم پیش از آن مسابقه از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شدم و برای اولین بار با زانوبند بازی کردم.

وی با اشاره به این که در آن شرایط هم به زمین رفتیم و مقابل استقلال به پیروزی رسیدیم یادآور شد: مسابقه ای که در آن 4 بر 2 هم پیروز شدیم هم دیداری فراموش نشدنی است. در آن مسابقه مرحوم صفر ایرانپاک دو گل زیبا زد و آن پیروزی را خاطره انگیز کرد.

مایلی‌کهن  صحبت‌هایش را این گونه ادامه داد: این بازی‌هایی که به آنها اشاره کردم نشان می‌دهد شرایط دو تیم قبل از مسابقه زیاد مهم نیست. هر تیمی که بهتر شرایط جوی حاکم بر تماشاگران را به خوبی کنترل کند طبعا راحت تر می تواند پیروز شود.

وی اضافه کرد: آن چه در این بازی مهم است این بوده که هر دو تیم ابتدا می خواهند نبازند. این یک واقعیت است. زیرا شکست تبعات خاصی برای آنها دارد. همانطور که گفتم هر تیمی که جو بازی را به خوبی کنترل کند می تواند نتیجه را به نفع خود رقم بزند.

سرمربی تیم صبای قم در پایان با اشاره به این که در فوتبال دنیا بازیکنان خلاق می توانند گره های چنین بازی هایی را باز کنند گفت: هر دو تیم بازیکنان خلاق خوبی دارند خصوصا پرسپولیس که از جوانان خلاق و با انگیزه سود می برد. در استقلال هم مجیدی با تجربه می تواند برخلاف روند و جریان بازی نتیجه را تغییر دهد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)