پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ما از بسیاری تیم‌ها پر مهره‌تر است. کمتر تیمی مثل ما کامل است و در تمام خطوط نفرات ملی‌پوش دارد.

رضا خالقی‌فر در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: سال قبل با کمبود بازیکن روبرو بودیم و بعضی بچه‌ها ناچار از بازی در پست‌های غیرتخصصی بودند. شرایط خود من اینطور بود چون می‌خواستیم به تیم کمک کنیم اما در حال حاضر شرایط فرق دارد. الان در تمام پست‌ها رقابت زیادی وجود دارد. با توجه به نفراتی که از سال قبل حفظ شدند و بازیکنان جدیدی که گرفتیم، قطعا بهتر از فصل قبل شده‌ایم.

وی درباره بعضی نظرات که خواهان جذب نفرات بیشتر در تیم می‌شدند، ادامه داد: تیم‌های بزرگ دنیا مثلا همین رئال مادرید و بارسا مگر در هر فصل چند تغییر دارند. ثبات نفرات کمک کننده است و الان اعتقاد دارم بچه‌های خوبی آمدند و حتما شرایط بهتری خواهیم داشت. البته به طور قطع الان در آمادگی صد در صد نیستیم چون آمادگی صد در صد باید در طول مسابقات به دست آید.

بازیکن پرتلاش سرخپوشان خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا بعضی تصور می‌کنند پرسپولیس کم مهره است. ما در مقایسه با تیم‌های دیگر و حتی بعضی مدعیان، مهره‌های بیشتری داریم و کمتر تیمی مثل ما کامل بسته شده است، حتی آنهایی که به ظاهر بازیکنان اسمی بیشتری دارند. از سوی دیگر ما از درون دروازه تا نوک حمله نفرات ملی‌پوش داریم. 6 تا 7 ملی‌پوش در تیم ما هستند و نفراتی هم داریم که در سطح حضور در تیم ملی به حساب می‌آیند.

تیم نفت هم سال قبل تیم جوانی بود، آیا ضعیف بود؟ تیم ما فقط به هماهنگی نیاز دارد. البته به شدت دنبال سه امتیاز بازی اول هستیم و این مساله برای ما حیاتی است تا هم روحیه خودمان تقویت شود و هم نگاه‌ها تغییر کند و اعتماد هواداران جلب شود.

خالقی‌فر درباره پست بازی خود تصریح کرد: با توجه به تمرینات و صحبت‌هایی که داشتیم آقای برانکو برای من دو پست در نظر گرفته است. پست اصلی من گوش راست بوده است اما سرمربی گفت با توجه به میل هجومی که دارم شاید گاهی در دفاع راست هم بازی کنم. آقای برانکو واقعا تفکرات هجومی دارد و این مساله را در تمرینات و آرایش نفرات نشان می‌دهد. او اصلا ترسو نیست و از ما هم می‌خواهد با این حس، قوی و هجومی بازی کنیم. خیلی از مربیان وقتی می‌خواهند آنالیز کنند قبل از هر چیز می‌گویند؛ در وهله اول نباید گل بخوریم. البته این مساله مهم است اما برانکو اینطور نیست و بنا را بر ارائه بازی هجومی و تلاش برای گلزنی گذاشته است.

وی در پایان گفت: امیدوارم روز جمعه هواداران با حضورشان به ما امید و انگیزه بیشتری بدهند. این حس قوی در تیم وجود دارد که سال قبل را جبران کنیم و امیداریم بتوانیم اعتماد آنها را جلب کنیم چون به اعتماد، صبوری و حمایت هواداران سخت نیاز داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)