پرسپولیس نیوز : مدافع فولاد خوزستان گفت:من نه مشکلی با برانکو داشتم و نه از او دلخورم که مرا برای ادامه بازی در پرسپولیس نخواسته است چون محرومیت من باعث شد که بازیهای ابتدای فصل را از دست بدهم.

محمدرضا خانزاده در رابطه با اردوی فولاد در ترکیه اظهار داشت:‌ اردوی خوبی را داشتیم که به نظرم در شرایط فعلی برای فولاد نیاز بود. با نظر اسکوچیچ دیدارهای تدارکاتی را انجام دادیم که تیم را آماده حضور در مسابقات کرد. حالا هم تا شروع لیگ در اهواز تمرینات خود را پیگیری می کنیم تا با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم.

وی درباره برخوردش با پرسپولیسی ها در تست پزشکی باشگاهها عنوان کرد: امروز اتفاق خیلی خوبی برایم رخ داد. همین که همبازیان قدیمی خودم را دیدم و با آنها خاطراتمان را تجدید کردیم، روحیه بالایی به من تزریق شد. من هنوز هم خودم را یک پرسپولیسی می دانم چون تمام دوستانم در این تیم هستند و امیدوارم امسال موفق شوند.

مدافع سابق پرسپولیس درباره اینکه با برانکو نیز برخورد گرمی داشت و آیا چیزی درباره جدایی اش به او گفت یا خیر، تصریح کرد: من نه مشکلی با برانکو داشتم و نه از او دلخورم که مرا برای ادامه بازی در پرسپولیس نخواسته است چون محرومیت من باعث شد که بازیهای ابتدای فصل را از دست بدهم. به هر حال شرایط ویژه ای داشتم اما با برانکو در این باره صحبت نکردم و فقط برای او و پرسپولیس آرزوی موفقیت کردم.

خانزاده اضافه کرد: مطمئنم که پرسپولیس با برانکو موفق می شود چون من چند ماهی با او کار کردم و می دانم که توانایی بالایی دارد. پرسپولیس بازیکنان خوبی جذب کرده و فکر می کنم یکی از مدعیان جدی قهرمانی خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که از چه زمانی می تواند برای فولاد به میدان برود، گفت:‌ من از نظر بدنی بسیار آماده ام اما وضعیت محرومیتم هنوز مشخص نیست. باشگاه نامه ای داده و درخواست کرده که محرومیت من کمتر شود که امیدوارم این اتفاق بیفتد. در هر صورت فولادی ها با این شرایط مرا جذب کرده اند و امیدوارم به جز چند هفته ابتدایی بتوانم در این تیم بازی کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)