پرسپولیس نیوز : مدافع تیم پرسپولیس گفت:قبلا در زمانیکه شاگرد دایی در راه آهن هم بودم در دفاع راست بازی کردم و با این پست غریبه نبودم.

محمد رضا خانزاده درباره پیروزی سرخپوشان در بازی مقابل فولاد عنوان کرد:بازی مقابل تیمی که 5 بازی پشت سر هم را برده بود سخت و دشوار بود.فولاد تیم یکدستی بود ولی را شکر توانستیم با سه گل و سه امتیاز مقابل این تیم به پیروزی برسیم.گل زودهنگامی که زدیم خیلی کمک کرد در این مسابقه به برتری برسیم.

وی درباره اینکه چه زمانی متوجه شد قرار است در این مسابقه مدافع راست تیمش باشد گفت:فکر می کنم روز پس از بازی با نفت بود که متوجه تصمیم کادر فنی شدم.سعی کردم در این مدت روی پست جدیدم تمرکز لازم را بکنم و از لحاظ بدنی هم آماده باشم.

خانزاده درباره اینکه در دقایق آغازین بازی در یک صحنه دچار اشتباه شد عنوان کرد:در آن صحنه نمی خواستم زیر توپ بزنم چون دایی به ما بازی زمینی را تاکید کرده بود.در واقع حرف او از ما تیکی تاکا می خواست.به همین دلیل لحظه ای دچار اشتباه شدم ولی خدا را شکر بازی جمع شد و گل نخوردیم.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه آیا حضورش در پست دفاع راست به نوعی الگوی تیم ملی و استقلال که در آن پژمان منتظری در این پست بازی کرده است اظهار داشت:اینطور نیست.من قبلا در زمانیکه شاگرد دایی در راه آهن هم بودم در دفاع راست بازی کردم و با این پست غریبه نبودم.به هر حال این نظر کادر فنی بود و امیدوارم از این امتحان سربلند بیرون آمده باشم.

وی درباره اینکه با توجه به بازگشت حسین ماهینی به تمرین آیا به نظرش در دربی هم می تواند در ترکیب اصلی به میدان برود یا نه گفت:من نمی توانم در این باره صحبتی کنم.تلاشم را می کنم و امیدوارم بتوانم نظر مساعد کادر فنی را جلب کنم.

خانزاده درباره اظهارنظر محمد رویانیان مبنی بر اینکه پرسپولیس در دربی می تواند دو،سه یا 4 گل به استقلال بزند گفت:بازی سختی روز جمعه در پیش داریم.فکر می کنم مسابقه نزدیکی هم باشد اما به احترام سردار دوست داریم این نتیجه را رقم بزنیم و پرگل ببریم.هر چند می دانم مسابقه سختی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)