مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: از برخی مسئولان باشگاه پرسپولیس دلخورم چون فقط به من وعده و وعید دادند.

محمدرضا خانزاده در مورد تقابل زود هنگامش با سرخپوشان در بازی روز جمعه ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس اظهار داشت: بالاخره باید با پرسپولیس بازی می‌کردیم؛ حالا چه بهتر که زود این اتفاق رخ داد. البته من و پرسپولیس چون نمی‌توانستیم دوری هم را تحمل کنیم زود به هم رسیدیم!

وی در پاسخ به این سوال که آیا به سمت نیمکت پرسپولیس خواهد رفت یا خیر، عنوان کرد: چرا سمت نیمکت پرسپولیس نروم؟ مگر انسان وقتی به خانواده‌اش می‌رسد پیش پدر و مادرش نمی‌رود؟ پرسپولیس خانواده و تیم محبوب من است.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در خصوص اینکه آیا در باشگاه پرسپولیس از کسی دلخوری دارد، تاکید کرد: من اصولاً علیه کسی صحبت نمی‌کنم. اگر مشکلی هم وجود داشته باشد رودررو با شخصی که برایم مشکل به وجود آورده تسویه حساب می‌کنم و اهل داد و بیداد بی‌خود نیستم. فقط باید این را بگویم که از برخی مسئولان باشگاه پرسپولیس دلخورم که فقط به من وعده و وعید دادند.

خانزاده درباره اینکه آیا دلیل دلخوری‌اش به مسائل مالی بر می‌گردد، گفت: فعلاً که یک چک از باشگاه پرسپولیس در دست من است. باید منتظر باشم تا موعد وصول چک برسد.

وی در مورد اینکه آیا می‌تواند باعث بهبود وضعیت خط دفاعی ذوب‌آهن شود، تصریح کرد: من تمام تلاشم را انجام می‌دهم اما یک نفره نمی‌شود کاری کرد. در شرایط فعلی باید کل تیم هماهنگ باشند تا نتیجه دلخواه رقم بخورد. واقعاً جای ذوب‌آهن اینجای جدول نیست اما اگر یکدل باشیم می‌توانیم تیم را از این وضعیت نجات دهیم. من و غریبی از پرسپولیس به ذوب‌آهن آمده‌ایم تا به هر نحوی شده به این تیم کمک کنیم.

مدافع ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که «آیا با انتخاب ذوب‌آهن ریسک نکردی؟»، تاکید کرد: اصلاً اینطور نیست. به غیر از ذوب‌آهن پیشنهادات دیگری هم داشتم اما ترجیح دادم به این تیم بیایم. من بعد از 5 دقیقه صحبت با آذری متوجه شدم که انسان صادقی است و بسیار مثبت که آینده بازیکن برای او مهم است. البته یکی از دلایل مهم من برای حضور ذوب‌آهن همچنین این بود که متوجه شدم آذری اهل وعده و وعید دادن نیست.

خانزاده در خصوص اینکه ترجیح می‌دهد تیم ملی در جام جهانی با چه تیم‌هایی هم‌گروه شود، گفت: اگر به من باشد که دوست دارم ایران با 3 آرژانتین هم‌گروه شود تا فقط ببینم با آرژانتین بازی می‌کنیم! من آرژانتین را ماورای تصور دوست دارم. اگر اینطور شود ایران و آرژانتین هم به دور بعد صعود می‌کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)