پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا آن روز را نیاورد که یک تیم در دربی بازنده شود.

محمدرضا خانزاده درخصوص دربی 77 اظهارداشت: فکر نمی کنم هیچکدام از مربیان یا بازیکنان دو تیم از نتجه دربی راضی باشند. اگر دو تیم فوتبال واقعی خود را به نمایش می گذاشتند حتما بازی بهتر از این می شد. ترس از نباختن باعث شد بازی سرد شود و دو تیم نتوانند فوتبال خوبی را ارایه دهند.

وی ادامه داد: باختن در دربی سخت است. خدا آن روز را نیاورد که یک تیم در دربی بازنده شود. من قبلا فکر می کردم شکست در این بازی خیلی هم مهم نیست و یک باخت است دیگر اما دیروز وقتی وارد زمین شدم گفتم خدایا کمکمان کن بازی را نبازیم و پیش هواداران روسیاه نشویم.

خانزاده افزود: دیروز فهمیدم که دربی با همه بازیها فرق دارد. استرس و حساسیت در این بازی واقعا زیاد است و هیچکس دوست ندارد تیمش بازنده شود. در چنین دیداری هیچوقت دو تیم بی محابا حمله نمی کنند و اول به فکر تساوی هستند.

وی درباره بازی خشن استقلالی ها گفت: فوتبال است و درگیری هم در آن عادی. فکر می کنم ما بازیکنان هستیم که دربی را خراب می کنیم چون یک هفته دایی به ما گفت راحت بازی کنید و اصلا استرس نداشته باشید اما واقعا نمی شود در زمین استرس نداشت. ما اگر 10 درصد بازی خودمان را انجام می دادیم به راحتی استقلال را می بردیم.

خانزاده درخصوص تقابل با فرهاد مجیدی خاطرنشان کرد: من فکر می کردم کار سختی مقابل مجیدی داشته باشم اما اینطور نبود و الان طرز فکرم تغییر کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)