پرسپولیس نیوز : مدافع جوان پرسپولیس که در مقابل پیکان به خوبی همیشه نبود دلیل نمایش ضعیفش را خستگی از بازی‌های تیم امید می‌داند. گفتگوی محمدرضا خانزاده پیش روی شماست.

بازی با پیکان چطور بود؟

خوب بود و خدا را شکر توانستیم ببریم. تیم پیکان با تمام نفراتش دفاع می‌کرد اما ما خیلی روی دروازه آن‌ها فشار آوردیم و در ‌‌نهایت توانسیم با حضور آقای کریمی به پیروزی برسیم.

بعد از چند بازی خوب، مقابل پیکان خوب بازی نکردی. قبول داری؟

کیفیت فوتبال من به خاطر خستگی بیش از حد بود. من همراه تیم امید بودم و در ۵ روز ۳بازی سنگین انجام دادم که خیلی پرفشار بود. همین باعث خستگی جسمی و پایین آمدن کیفیت بازی من شد.

در پست تخصصی‌ات بازی نکردی؟

بله. پست اصلی من دفاع وسط است البته توانایی بازی در دفاع راست را هم دارم اما خب با توجه به خستگی من در پست دفاع راست که یک پست پرتحرک است و میل ذاتی من به نفوذ برایم خیلی خسته‌کننده بود.

بازی این هفته با داماش؟

صد درصد بازی را می‌بریم چون ما می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم.

تورنمنت قطر؟

بازی‌های خیلی خوب و باکیفیتی بود. تنها مشکل این بود که با توجه به حضور اکثر بازیکن‌های تیم امید در لیگ و فشرده بودن بازی‌های آنجا خیلی خسته‌کننده بود.

همه از لباس‌های تیم امید شاکی بودند؟

آن‌ها که لباس نبود آقا، گونی بود! آن لباس‌ها نه مارکی داشت و نه سایزی، کیفیت لباس‌های ما از محلات هم پایین‌تر بود. به خاطر لباس‌هایمان قبل از هر بازی ۳-۰ عقب بودیم، اما با تمام این احوال دیدید که قهرمان شدیم و با غیرت ایرانی هر سه تیم را شکست دادیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)