پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت که جایگاه این تیم همیشه در صدر جدول است.

محمدرضا خانزاده در مورد وضعیت پرسپولیس پیش از بازی با سپاهان گفت: با پیروزی که مقابل استقلال خوزستان کسب کردیم با روحیه بالایی به مصاف سپاهان می‌رویم و می‌خواهیم با امتیاز از اصفهان برگردیم.

وی در خصوص شرایط خودش پس از بازگشت از بازی‌های آسیایی اظهار داشت: پس از بازگشت از اینچئون مشکل خاصی ندارم و روز پیش از بازی با استقلال خوزستان با تیم تمرین کردم، فقط کمی خستگی سفر به تنم مانده بود که آن هم با یک ریکاوری برطرف شد.

مدافع پرسپولیس درباره بازی این تیم با سپاهان عنوان کرد: سپاهان تیم بزرگی است که بازی کردن با این تیم در فولادشهر سختی‌های خاص خودش را دارد اما ما هم دست و پا بسته نیستیم و با تمام قدرت مقابل این تیم قرار می‌گیریم، مسلماً با تدابیر درخشان می‌توانیم در این بازی دشوار امتیاز بگیریم.

خانزاده در مورد تقابل خط دفاع پرسپولیس با مهاجمان سپاهان خاطرنشان کرد: سپاهان مهاجمان قدرتمند و بزرگی دارد که تقابل با آنها بسیار دشوار است اما تمام هدف تیم این است که بتوانیم با کسب سه امتیاز به روند خوبمان ادامه بدهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس می‌تواند به صدر جدول لیگ برتر برگردد، گفت: نباید با طرح این مسائل تمرکز خود را به هم بزنیم، هدف ما این است که بازی به بازی پیش برویم و با ادامه همین روند خوب حریفانمان را شکست بدهیم. مطمئن باشید جای پرسپولیس همیشه صدر جدول است.

مدافع پرسپولیس در مورد اتفاقات بازی‌های اینچئون صحبت نکرد و گفت: قصد ندارم در این باره حرفی بزنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)