پرسپولیس نیوز : هافبک تیم ملی ایران گفت: دیدار با قطر بسیار مهم است و با شکست این تیم می‌توانیم به صورت مستقیم به جام جهانی برویم.

محمدرضا خانزاده قبل از تمرین تیم ملی ایران گفت: اردوی بسیار خوبی است به عنوان جوان‌ترین بازیکن در این اردو حضور دارم. همه تلاش می‌کنند و بازیکنان بزرگتر نکاتی که لازم است بدانم را به من یادآور می‌شوند.

وی در مورد اینکه آیا می‌تواند در لیست نهایی کی‌روش قرار بگیرد، عنوان کرد: دقیقا نمی‌دانم هر چه خدا بخواهد اتفاق می‌افتاد و من تمام سعی و تلاشم را در این راستا انجام می‌دهم.

خانزاده در مورد اینکه تیم ملی می‌تواند به جام جهانی صعود کند، عنوان کرد: همه چیز دست خودمان است و اگر قطر را بزنیم مطمئنا به صورت مستقیم به مرحله بعد صعود می‌کنیم.

وی افزود: قبل از دیدار با قطر به مصاف عمان می‌رویم این مسابقه شبیه به دیدار مقابل قطر است و می‌تواند محک خوبی مخصوصا برای بازیکنان جوانی مثل ما باشد.

خانزاده در مورد تمرینات کی‌روش گفت: در تمرینات بیشتر کی‌روش نکات آموزشی را به بازیکنان گوشزد می‌کند.

وی در خصوص اینکه قطری‌ها تمامی شرایط را مثل داوری و غیره می‌خواهند، در اختیارشان بگیرند، عنوان کرد: ما نباید به این مسائل توجه داشته باشیم و با قدرت باید به میدان برویم تا قطری‌ها با این کارها نتوانند به ما صدمه بزنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)