پرسپولیس نیوز : مدافع تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به حضور استیون بیت‌آشور در تیم ملی گفت: شناختی از این بازیکن ندارم.

محمدرضا خانزاده درباره حال و هوای اردوی تیم ملی فوتبال ایران گفت: خوشبختانه همه چیز خوب است و تمرینات منظمی را پشت سر می‌گذاریم. آماده هستیم تا مقابل تایلند بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و 3 امتیاز را به دست بیاوریم.

وی در واکنش به عدم برگزاری بازی دوستانه برای تیم ملی ایران اظهار داشت: واقعا مشکل است. ما باید بازی‌های دوستانه مناسبی برگزار کنیم البته نه به خاطر دیدار با تایلند بلکه به خاطر مسابقات جام‌جهانی. در این شرایط مجبوریم به بازی‌های رسمی هم به چشم دیدار دوستانه نگاه کنیم.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران در خصوص حضور بازیکنان جدید در اردوی تیم ملی عنوان کرد: بیت آشور هنوز به اردو اضافه نشده است و قطعا بازیکن خوبی بوده که کی‌روش او را دعوت کرده است. بقیه بچه‌ها هم مانند جهانبخش، آزمون و داوری لژیونر هستند و این نشان می‌دهد که چه کیفیتی دارند، البته بین این بازیکنان من فقط از جهانبخش شناخت قبلی داشتم.

خانزاده ضمن بیان این مسئله که شناخت چندانی از سبک  بازی بیت‌ آشور ندارد تصریح کرد:‌ پست اصلی من مدافع وسط است ولی در پرسپولیس و تیم ملی معمولا دفاع راست بازی می‌کنم که البته آن هم نظر کی‌روش است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کی‌روش به بازیکنان جوان علاقه بیشتری دارد، گفت: این موضوع کاملا صحیح است، البته کی‌روش کلا ارتباطش با همه بازیکنان خوب است و سعی می‌کند به همه به یک چشم نگاه کند. واقعا از کارکردن کنار کی‌روش لذت می‌برم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)