پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: به نظرم عدالت در دیدار مقابل پرسپولیس رعایت نشد.

محمدرضا خانزاده پس از شکست 2 بر یک ذوب‌آهن برابر پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر بازی خیلی خوبی از نظر فنی به نمایش گذاشتیم. قبل از هر چیز به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم ان‌شاءالله بتوانند این روند خود را ادامه دهند و در پایان قهرمانی را از آن خود کنند.

وی ادامه داد:‌ به نظرم عدالت در این دیدار رعایت نشد و باید بازی با تساوی به پایان می‌رسید.

بازیکن ذوب‌آهن در مورد صحنه‌ای که صاحب موقعیت شد اما نتوانست از آن استفاده کند، تصریح کرد: من فکر نمی‌کردم توپ در آن شرایط به من برسد کمی هم نیلسون زاویه را خوب بست و نتوانستم آن توپ را به گل تبدیل کنم.

خانزاده در مورد اینکه اگر به گل دست پیدا می‌کرد،‌ چه حسی پیدا می‌کرد، تاکید کرد: حس خاصی نداشتم. باز هم به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم، فکر نمی‌کنم در تاریخچه بازی‌های لیگ تیمی توانسته باشد اینقدر در آزادی سرخپوشان را اذیت کند. هر تیمی که مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد در آزادی دفاع می‌کند و چشم به ضد حملات دارد اما این موضوع برای ما برعکس بود.

وی در مورد اینکه چرا پس از گل خوشحالی نکرد، گفت: ‌فکر این را می‌کردم پرسپولیس باز هم به گل برسد. من معمولا در جریان بازی عادت ندارم خوشحالی کنم. می‌دانستم پرسپولیس فشار بیشتری روی دروازه‌ ما خواهد آورد و متاسفانه هم همین‌طور شد و در پایان باختیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)