پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من بازیکن هستم و باید با تلاش و کوشش به ترکیب اصلی راه پیدا کنم.

محمدرضا خانزاده درباره بازی تیمش مقابل فجر سپاسی اظهار داشت: بازی خوبی مقابل فجر سپاسی انجام دادیم و خوشبختانه توانستیم 3 امتیاز را مال خود کنیم. فجر سپاسی بازی بسته ای را انجام داد اما با این حال چند موقعیت خوب گلزنی به دست آوردیم و توانستیم به گل برسیم می توانستیم گل های بیشتری نیز بزنیم اما به هر حال این اتفاق نیفتاد.

وی درباره نیمکت نشینی اش عنوان کرد: به هر حال نظر دایی این است من بازیکن هستم و باید با تلاش و کوشش به ترکیب اصلی راه پیدا کنم. امیدوارم در بازی های آینده این فرصت را پیدا کنم که در ترکیب قرار گیرم. تلاشم را می کنم و بقیه اش را به کادر فنی می سپارم.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا نگران نیست با تداوم نیمکت نشینی هایش تیم ملی را از دست بدهد، تصریح کرد: من سعی خودم را انجام می دهم و انشاءالله هر چه خیر است همان می شود.

خانزاده درباره اینکه در پست دفاع وسط راحت تر است یا دفاع راست، گفت: پست تخصصی من دفاع وسط است اما برایم فرقی نمی کند که در چه پستی قرار بگیرم. هر جا دایی بخواهد به میدان می روم و با جان و دل برای موفقیت پرسپولیس تلاش می کنم.

مدافع سرخپوشان درباره اینکه چه زمانی به صدر جدول می رسند تأکید کرد: ما تلاشمان را می کنیم به صدرجدول برسیم اما واقعیت این است صدرنشین در پایان فصل هم است. ما باید حواسلمان را جمع کنیم تا در پایان فصل افسوس نخوریم.

خانزاده در پایان اضافه کرد: در شرایطی که خیلی ها حواسشان به فولاد خوزستان نیست اما ما چهار چشمی مراقب هستیم که اختلافمان با فولاد زیاد نشود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)