پرسپولیس نیوز : مدافع تیم پرسپولیس گفت: در این فصل یک هزاری از باشگاه نگرفتم و این مساله فقط یک دلیل داشت و آن هم علاقه ام به پرسپولیس بود.

محمد رضا خانزاده درباره وضعیت اینکه آیا وضعیتش برای دور برگشت روشن شده است یا نه عنوان کرد:راستش نه.هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است و لحظه به لحظه اوضاع روحی من بدتر می شود.در تمرین تیم امید هزار تا ذکر می گویم تا در تمرین مبادا مصدوم شوم.

وی ادامه داد:در نیم فصل پس از هزار حرف و حدیث به من گفتند به ذوب آهن بروم تا محسن مسلمان به پرسپولیس ملحق شود.در آن زمان به مدیرعامل پرسپولیس گفتم اگر می شود من با توجه به شرایطی که دارم من به خارج از تهران نروم.پرسیدند چرا؟توضیح دادم که از نفت پیشنهاد خوبی دارم اما سردار گفت نفت قبلا در ماجرای یعقوب کریمی به او بی احترامی کرده است.ضمن اینکه تیم بالای جدول محسوب می شود و ما به تیم بالای جدول بازیکن نمی دهیم.آن زمان نظر قطعی باشگاه این بود که فقط می توانم به یک تیم بروم و آن هم ذوب آهن است.

خانزاده افزود:من این مساله را پذیرفته بودم و خودم را آماده سفر به اصفهان و بازی در ذوب آهن می کردم که جلسه میان سردار و آذری برگزار شد.در این نشست،باشگاه پرسپولیس گفته بود اولویت ما از میان محسن مسلمان و رضا نوروزی،مهاجم تیم نفت است!بعدا شنیدم وقتی مدیرعامل ذوب آهن این جمله را شنیده  جلسه را با ناراحتی ترک کرده است.

وی ادامه داد:جالب اینجا بود همان روز شیرینی با من تماس گرفت و گفت داریم کارت را درست می کنیم که به نفت بروی!واقعا شوکه شده بودم.من که اول می خواستم بروم نفت اما آن زمان وقتی صحبت از نفت می شد انگار مرتکب گناه نابخشودنی می شدم.حس کردم در این ماجراها،نقش عروسک خیمه شب بازی را بازی می کنم.

مدافع پرسپولیس افزود:روز یکشنبه از باشگاه پرسپولیس تماس گرفتند که بیا قرارداد ذوب آهن را امضا کن و این در حالی است که من هنوز تسویه حساب نکرده ام.خدا می داند در این فصل یک هزاری از باشگاه نگرفتم و این مساله فقط یک دلیل داشت و آن هم علاقه ام به پرسپولیس بود.این برخورد با من کمال بی انصافی  بود.

وی ادامه داد:چیزی که من را آرام می کند این است که مدیر بزرگ و باشخصیتی مثل سعید آذری در همین مدت کوتاه برایم زحمات زیادی کشید.قطعا در این ماجرا هم هر چه او بگوید برایم سند است.آنچه که الان برایم اهمیت دارد این است که در فرصت باقیمانده تا جام جهانی خودم را نشان بدهم و این نیم فصل کابوس وار را فراموش کنم.

خانزاده که به سختی  صحبت می کرد در پایان گفت:فقط این را خواستم  به هواداران بگویم که من عاشق پرسپولیس بودم و هستم و خواهم بود و  با افتخار باید بگویم به عشق این تیم در سالهای گذشته،اشک ریختم و خندیدم و آرزوی قهرمانی و موفقیت را برای تیم محبوبم دارم اما دلم از این اتفاقات بدجوری شکست.امیدوارم با هیچ بازیکن دیگری اینطوری برخورد نشود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)