پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید انگیزه بازیکنان این تیم پس از قهرمانی در لیگ برتر کم شده است.

حسن خان محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ برتر اظهار کرد: تیمی که قهرمان می‌شود انگیزه‌های خود را برای ادامه لیگ از دست می‌دهد به همین خاطر بازیکنان با آن توانایی همیشگی وارد زمین نمی‌شوند. در همه جای دنیا این گونه است و این مساله فقط مختص به پرسپولیس نیست. به همین خاطر مربیان سعی می‌کند با بازی دادن به بازیکنان جوانان هم آنها را باتجربه‌تر کند و هم به تیمشان انگیزه بدهند. من فکر می‌کنم یحیی گل محمدی در بازی‌های اخیر سعی داشته تیمش را برای فصل آینده آماده کند البته نباید فراموش کنیم که پرسپولیس در حال حاضر دو جام بسیار مهم در پیش دارد که در یکی از آنها می‌تواند به راحتی قهرمان شود.

وی افزود: پرسپولیس با اختلاف در لیگ برتر قهرمان شده و الان همه انتظار دارند این تیم در جام حذفی هم به قهرمانی برسد که البته من فکر می‌کنم با توجه به این که بازی نیمه نهایی برابر استقلال است همه بازیکنان با انگیزه مضاعف آماده بازی بشوندچون این بازی در حال یک دیدار خاص محسوب می‌شود. در بازی های داربی فارغ از نتایجی که تیم‌ها به دست آوردند بازیکنان سعی می‌کند بهترین عملکرد داشته باشند چون توجه‌های زیادی روی این دیدار است. من فکر می‌کنم پرسپولیس این پتانسیل را هم دارد که در جام حذفی به قهرمانی برسد.

وی در ادامه درباره این که آیا این پرسپولیس می‌تواند نتایج بد گذشته خود را در لیگ قهرمانان آسیا جبران کرده و از گروهش صعود کند گفت: فکر می‌کنم یک ماه تا آماده مسابقات لیگ قهرمانان آسیا زمان باقی است قطعا در این زمان گل محمدی می‌تواند تیمش را آماده کند و با پتانسیلی که من در تیم می‌بینم امیدوارم پرسپولیس از این مرحله صعود کرده و به مراحل بالاتر برسد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره انتقاداتی که به جذب بازیکن خارجی در این تیم می‌شود هم گفت: این که تیمی بازیکن خارجی جذب کند یا نه باید با نظر سرمربی انجام شود ما نمی‌توانیم بیرون از تیم به راحتی بگویم که پرسپولیس بازیکن خارجی نگیرد. قطعا اگر یحیی گل محمدی این نیاز را در تیمش ببیند باشگاه باید نفراتی که او می‌خواهد جذب کند چرا که هر مربی به دنبال آماده سازی یک تیم قدرتمند است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)