خبرنگار خبرگزاری ایرنا که دیروز برای پوشش خبر دیدار استقلال و پیکان در کمپ حجازی حاضر بود، صحبتهای حنیف عمران زاده را خلاف واقع دانست.

سعید صادقی مقدم در گفت و گو با ایسنا، درباره درگیری حنیف عمران زاده با خبرنگار ایسنا، گفت: بعد از بازی طبق روال همیشگی، خبرنگاران در محوطه ای که بین زمین چمن و رختکن قرار دارد حضور یافتند تا مصاحبه بگیرند. حداقل این روند در یک سال و نیم اخیر تکرار شده است. زمانی که خبرنگار ایسنا در حال گفت و گو با پسر قلعه‌نویی بود، من در حال صحبت با یکی از مربیان استقلال بودم که با شنیدن صدای حنیف عمران زاده خودم را به محوطه رساندم و دیدم که حنیف عمران زاده با الفاظی رکیک خطاب به خبرنگار ایسنا صحبت می‌کند.

وی ادامه داد: در همین زمان خبرنگار ایسنا بدون توهینی از عمران زاده به خاطر برخورد زشتش گله‌ می‌کرد و دیدم که عمران زاده بعد از فحاشی به یکباره حمله کرد تا با خبرنگار ایسنا برخورد فیزیکی کند که یکی از کارکنان و یا شاید هم یکی از لیدرها که دقیقا سمتش را نمی‌دانم به همراه من، عمران زاده را گرفتیم و مانع از رسیدن عمران زاده به خبرنگار ایسنا شدیم! من حنیف عمران زاده را تا دم رختکن استقلال همراهی کردم.

خبرنگار ایرنا با تکذیب صحبتهای حنیف عمران زاده اعلام کرده بودند خبرنگار ایسنا برای گفت‌وگو با پسر قلعه نویی در رختکن استقلال حضور یافته است،‌ گفت: خبرنگار ایسنا حداقل 15 متر با رختکن فاصله داشت و صحبتهای مطرح شده حقیقت ندارد.

صادقی در ادامه افزود: این را باید اضافه کنم که من بارها در تمرینات قبلی دیده‌ام که در برخی از مواقع یکی، دو خبرنگار خاص تا جلوی درب رختکن رفته‌اند و هیچ کسی معترض آنها نشده است که این یک دوگانگی ایجاد می‌کند که چطور یک یا دو نفر از این قاعده مستثنی هستند که البته جای تعجب دارد، چرا که اگر این یک قانون است باید برای همه افراد باشد و امیدواریم که مسئولان استقلال اگر بنا به اجرای قانون باشد آن را برای همه افراد یکسان انجام دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)