مرجع خبری پرسپولیس : علی کریمی کاپیتان سرخپوشان دیروز در تمرین پرسپولیس حضور داشت و حاضر با مصاحبه با خبرنگار و دوربین شوک نشد.

 

 

دوربين برنامه تلويزيونى شوك ديروز در محل تمرين تيم پرسپوليس حاضر شد تا با على كريمى كاپيتان اين تيم صحبت كند كه اين تلاش فايده اى نداشت.بحث برنامه شوك حواشى فوتبال و دلالى بود كه كاپيتان پرسپوليس حاضر به مصاحبه با آنها نشد.

 

نوروزى جايگزين اولادى مى شود؟

مهرداد اولادى در حال حاضر از ناحيه كتف مصدوم است و حضور او مقابل شاهين بوشهر قطعى نيست جرا كه بازى كردن او ممكن است بر شدن آسيب ديدگى اش بيفزايد.اگر اولادى نتواند براى اين ديدار خارج از خانه خودش را به تركيب پرسپوليس برساند، هادى نوروزى ديگر مهاجم ملى پوش سرخپوشان تهرانى در تركيب اصلى اين تيم مقابل شاهين بوشهر قرار خواهد گرفت.

 

كاشانى سند رو مى كند

حبيب كاشانى سرپرست موقت باشگاه پرسپوليس قرار است روز دوشنبه يك سرى اسناد مالى باشگاه را منتشر كرده و در اختيار مطبوعات و رسانه ها بگذارد.اين اسناد مربوط به كمك هاى سازمان تربيت بدنى در زمان حضور على سعيدلو است. سازمان مدعى شده بود كه ۵ و نيم ميليارد تومان به پرسپوليس كمك مالى داشته و پرسپوليس اين مبلغ را ۴ ميليارد و ۷۰۰ ميليون تومان اعلام كرده است. كاشانى قصد دارد اين اسناد را منتشر كند تا تكليف اين اختلاف حساب مشخص شود.

 

ناراحتى استيلى از حقيقى

عليرضا حقيقى دروازه بان تيم پرسپوليس ديروز نيم ساعت ديرتر از بقيه به محل تمرين تيمش رسيد كه اين موضوع باعث ناراحتى سرمربى سرخپوشان شد.استيلى اعتقاد خاصى به نظم و انضباط دارد و به همين دليل نمى تواند چنين مسائلى را هضم كرده و به راحتى از كنار آن بگذرد.

 

اولادى جراحى مى شود؟

درد كتف مهرداد اولادى كه در روزهاى گذشته براى اين بازيكن مشكل ساز شده بود، باعث شد حميد استيلى سرمربى سرخپوشان ديروز در اين رابطه با او صحبت كند.استيلى از مهاجم تيمش خواسته كه هر چه سريعتر تكليف مصدوميتش را روشن كند و اگر نمى تواند براى پرسپوليس به ميدان برود، با دكتر تيم صحبت كند و اگر نياز به جراحى دارد، هر چه زودتر اين كار انجام شود. با اين شرايط بايد منتظر بود تا وضعيت نهايى اولادى مشخص شود و ممكن است او كارش به جراحى بكشد.

 

بادامكى جايگزين نورى مصدوم

محمد نورى هافبك خلاق پرسپوليس كه از ناحيه دوقلو زانو مصدوم شده، تيمش را مقابل شاهين بوشهر همراهى نخواهد كرد تا غايب بزرگ سرخپوشان تهرانى در اين ديدار باشد.حسين بادامكى كه مقابل ملوان تك گل تيمش را به ثمر رساند تا پرسپوليس بازنده ميدان در ايستگاه اول ليگ نباشد، جايگزين محمد نورى در تركيب سرخپوشان تهرانى خواهد شد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)