فاتح تریم و دنیزلی مهمان همیشگی سرخپوشان
مرجع خبری پرسپولیس : كمترين تاثير حضور ژلكومياچ در پرسپوليس، تا الان تقويت انگيزه سرخپوشان و جدي‌تر شدن آنها بوده.

 

تا اينجاي كار هم بازيكنان و هم علي دايي از عملكرد اين مربي كروات راضي بوده‌اند و به همين خاطر، دايي برنامه‌ريزي تمرين‌ها و برنامه‌هاي آماده‌سازي اردوي بعدي پرسپوليس در امارات را به دستيار جديدش سپرده كه البته براي ديدن تاثير اين همكاري، بايد بيش از اينها منتظر ماند.

 

تذكر مسوولان هتل به پرسپوليسي‌ها

 

قانون‌هاي حاكم بر تايتانيك، يك جورهايي خاص است و متفاوت. با ورود پرسپوليس به اين هتل يكسري دمپايي‌هاي خاص در اختيار اعضاي تيم قرار گرفت تا در طول حضورشان در هتل تنها از آن استفاده كنند اما بي‌توجهي بعضي از سرخپوشان به اين قانون مسوولان هتل را حسابي عصباني كرد و آنها به طور جدي به اعضاي كاروان پرسپوليس تذكر دادند كه تردد در بخش‌هاي مختلف هتل تايتانيك و به ويژه حضور در لابي، تنها بايد با استفاده از آن دمپايي‌هاي مخصوص صورت بگيرد.

 

سرپرست‌ها با هم هماهنگ شوند


قانون‌هاي بازي‌هايي كه قرار است از امروز در تورنمنت چهارجانبه تركيه انجام شود در جلسه ويژه ديروز سرپرست تيم‌ها مشخص شد. محمود خوردبين به عنوان نماينده پرسپوليس در جلسه ديروز ظهر هماهنگي برگزاري تورنمنت با حضور سرپرست‌هاي آنتاليا اسپور، كلن و اينتراخت فرانكفورت حاضر شد و در واقع هر چهار سرپرست، درباره تعداد تعويض‌ها، قانون‌هاي بازي‌ها و رنگ لباس تيم‌هاي‌شان با هم به توافق و هماهنگي رسيدند.

 

كاشاني به عيادت پروين مي‌رود

 

در يكي از روزهاي پيش‌رو كه خيلي هم دور نيست حبيب كاشاني ميهمان منزل علي پروين خواهد بود. كاشاني البته تصميم داشت براي عيادت از محمد پروين كه به تازگي زانوي مصدومش را جراحي كرده به بيمارستان برود اما به خاطر مرخص شدن اين بازيكن در روز سه‌شنبه برنامه كاشاني هم عوض شد. حالا قرار است حبيب كاشاني امروز يا فردا براي عيادت از محمد پروين به منزل پروين بزرگ برود.

 

ديدار هر روزه فاتح‌تريم و دنيزلي با سرخ‌ها

 

برگزاري كلاس‌هاي مربيگري در همسايگي پرسپوليس، بهانه خوبي شد براي ديدارهاي هر روزه. پرسپوليسي‌ها در اردوي تركيه تقريبا هر روز با مربياني همچون فاتح تريم و مصطفي دنيزلي ديداري هر چند كوتاه دارند و در اين ميان چند سرخپوش قديمي‌تري كه پيش‌تر شاگرد مصطفي دنيزلي بوده‌اند، از اين ديدارهاي هر روزه خوشحال‌ترند.


«ملت» ميزبان امروز پرسپوليس


به جاي زمين‌هاي كمپ، امروز ورزشگاه ملت ميزبان پرسپوليسي‌ها است. ديدار با اينتراخت فرانكفورت كه پيش‌تر گفته مي‌شد قرار است به ميزباني ورزشگاه آتاتورك برگزار شود به خاطر زير كشت رفتن چمن زمين اين ورزشگاه به ديگر ورزشگاه آنتاليا يعني «ملت» منتقل شده كه يك ورزشگاه 10 هزار نفري است.


پرسپوليسي‌ها منتظر پاداش 25 هزار دلاري


تا پايان اردوي تركيه روزهاي زيادي نمانده و براي گرفتن پاداش، پرسپوليسي‌ها هنوز منتظرند. در رايزني‌هاي پيش از اين براي برگزاري اردو، قرار شده بود در تركيه پاداشي 25 هزار دلاري به سرخ‌ها پرداخت شود كه البته هنوز اين اتفاق نيفتاده و پرسپوليسي‌ها را منتظر گذاشته است.


تيم‌هاي آلماني هم رسيدند

 

با سفر دو تيم آلماني، جمع حاضران در تورنمنت چهارجانبه تركيه جمع شد.
با توجه به ميزباني آنتاليا اسپور در اين تورنمنت، پرسپوليس اولين تيمي بود كه خودش را به تركيه رساند و ديروز هم دو تيم آلماني در آنتاليا مستقر شدند. كلن بامداد ديروز رسيد و اينتراخت نزديك به يك نيمروز بعد از هموطنش خود را به آنتاليا در تركيه رساند.

 

سكوبرت، همچنان مشتري دكتر


از آن روزي كه سكوبرت با پرسپوليس قرارداد بست هفته‌هاي بسياري گذشته و هنوز بازي‌هاي او را كسي نديده! اين بازيكن اهل مالي كه تنها چند روز بعد از سرخپوش شدنش آسيب ديد، هنوز نتوانسته به تمرين‌ها بازگردد و حتي در اردوي تركيه هم به جاي تمرين، همچنان مشتري برنامه‌هاي پزشكي و بدنسازي خود است.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)