مرجع خبری پرسپولیس : چند خطي

كافي است پرسپوليسي‌ها كمي دير بجنبند تا مجموعه عمل از آنها گرفته شود. مدير اين مجموعه ديروز در تمرين سرخ‌ها حاضر شد و تهديد كرد كه باشگاه براي پرداخت بدهي‌اش فقط تا پنج‌شنبه فرصت دارد وگرنه بايد دنبال زمين ديگري براي تمرين باشد.

برخلاف شايعات، قرار نيست با حضور دكتر سوري، فريد زرينه از پرسپوليس برود. بنابه اعلام باشگاه، پزشك جديد وظيفه انجام تست‌هاي پزشكي و تشكيل پرونده‌‌هاي محرمانه بازيكنان را برعهده دارد و قرار نيست در كار تيم باشد.


اگر طلب ايوان پتروويچ تا دو روز ديگر پرداخت نشود او رسما به فيفا شكايت مي‌كند. او مي‌گويد:

«آنها حرف‌هايم را به شوخي گرفته‌اند. ولي چون به مدير برنامه‌هايم گفته‌اند دو روز ديگر پولم را مي‌دهند من هم منتظر مي‌مانم وگرنه مجبورم شكايت كنم

بازيكنان برزيلي پرسپوليس تا يك هفته ديگر از هتل‌نشيني راحت مي‌شوند. باشگاه قول داده كه منزل مسكوني تياگو فراگو و وسلي برزيليا را تا چند روز آينده تحويل دهد تا آنها بتوانند هتل المپيك را ترك كنند.


پولي كه باشگاه قولش را داده بود ديروز هم به هوار ملامحمد پرداخت نشد تا اين بازيكن ترديدهايش براي حضور در پرسپوليس بيشتر شود. به همين خاطر او به باشگاه پيغام داده كه تا فردا هم منتظر مي‌ماند و اگر باز هم چك‌اش نقد نشود تصميم تازه‌اي خواهد گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)