مرجع خبری پرسپولیس : اخبار چند خطي

مدير مجموعه عمل اخراج پرسپوليس از اين مجموعه و اجاره آن به استيل‌آذين را تكذيب كرد. او ديروز در صحبت با مديران پرسپوليس تاكيد كرد كه قرارداد باشگاه را به خاطر يك چك برگشتي لغو نمي‌كند و براي دريافت طلب‌اش منتظر بازگشت عباس انصاري‌فرد مي‌ماند.

اگر شرايط بدني تياگو و برزيليا اجازه بدهد آنها در بازي جمعه به ميدان مي‌روند. ITC اين دو بازيكن صادر شده و كارت بازي‌شان را هم سازمان ليگ امروز صادر مي‌كند.

باشگاه پرسپوليس ديروز اعلام كرد كه هوار ملامحمد تا دو سه روز ديگر به تهران مي‌آيد. البته اين بازيكن عراقي قبلا وعده داده بود كه  چهارشنبه- امروز- خودش را به پرسپوليس مي‌رساند ولي هنوز خبري نشده است.


مربيان كروات پرسپوليس ديروز با عصبانيت محل تمرين را ترك كردند. تاخير راننده

 كرانيكار و ايكوويچ براي حضور در محل تمرين و بازگرداندن آنها به منزل باعث شد آنها بيش از 40 دقيقه در مجموعه عمل معطل شوند و همين مساله كه براي دومين بار رخ مي‌داد به شدت عصباني‌شان كرده بود.
باشگاه پرسپوليس همين روزها حكم فيفا درباره شكايت وينگادا را دريافت خواهد كرد. انصاري‌فرد قبلا گفته بود كه تا آخر اين هفته از وينگادا مهلت گرفته، حال آنكه ديروز شنيديم خبري از اين توافق نبوده و پرونده مربي پرتغالي در فيفا در دست بررسي است. اگر پرسپوليس باز هم در پرداخت طلب وينگادا تعلل كند آن وقت بايد محروميت تازه‌اش را بپذيرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)