مرجع خبری پرسپولیس : اخبار چند خطي

به تلافي نداشتن بازي تداركاتي قبل از شروع فصل، پرسپوليس در لابلاي بازي‌هاي ليگ، در چند ديدار تداركاتي هم به ميدان مي‌رود. باشگاه درخواست كرانيكار را پذيرفته و قرار است پرسپوليس هر دو هفته يك بازي تداركاتي را انجام بدهد.
آخرين تمرين پرسپوليس قبل از هفته دوم عصر امروز از ساعت 18 برگزار مي‌شود. بعد از آن سرخ‌ها براي برپايي اردوي يك روزه خود به هتل آكادمي مي‌روند.

كارت بازي سعيد حلافي و دو بازيكن برزيلي پرسپوليس ديروز صادر شد. تكميل نبودن مدارك تحصيلي حلافي و تاخير در رسيدن ITC برزيلي‌ها، صدور كارت بازي آنها را تا ديروز به تاخير انداخته بود.

شايد بازي كردن گلرهاي پرسپوليس چرخشي شود. در اين باره كرانيكار دو روز قبل با دستيار كرواتش صحبت كرد و موافقت او را هم گرفت.

عباس انصاري‌فرد كه براي شركت در سمينار مديران AFC به مالزي سفر كرده بود ديشب به تهران بازگشت. او عصر امروز براي روحيه دادن به پرسپوليسي‌ها به اردوي تيم مي‌رود و فردا هم تماشاگر ويژه بازي در آزادي خواهد بود.


خداداد عزيزي امروز تيمش را با شناختي كامل از پرسپوليس

 به ميدان مي‌فرستد. او گفته كه تا امروز دو بار پرسپوليس را آناليز كرده و تاكتيك‌هاي كرانيكار را به خوبي مي‌شناسد.

درباره هوار ملامحمد حالا میشود با اطمينان صحبت كرد مديران پرسپوليس ديروز خبر دادند كه او در آخرين ساعات چهارشنبه شب به تهران مي‌آيد. باشگاه حتي مقدمات حضور اين بازيكن عراقي در هتل المپيك را هم فراهم كرده و همچنان منتظر است که دقایقی قبل خبر حضور او در باشگاه اعلام شد.

باشگاه پرسپوليس روز شنبه اجاره مجموعه عمل را مي‌پردازد. بعد از اتفاقاتي كه افتاد مدير اين مجموعه اعلام كرد كه تهديدش جدي نبوده و براي دريافت اجاره ‌50ميليون توماني زمين، تا شنبه منتظر پرسپوليس مي‌ماند.

بعد از آن‌ همه كش و قوس عادل كلاه‌كج بالاخره قرارداد خود را با پرسپوليس به ثبت رساند. كلاه‌كج كه به‌خاطر مشكل سربازي‌اش نمي‌توانست قراردادش را ثبت كند بالاخره تاييديه بسيج را دريافت كرد و مجوز ثبت قرارداد با پرسپوليس را گرفت و عصر ديروز قرارداد دوساله‌اش را در هيات فوتبال ثبت كرد. كلاه‌كج از اين پس مشكلي براي بازي در پرسپوليس نخواهد داشت.


با توجه به اينكه كادر فني پرسپوليس براي بازي برابر استقلال اهواز روي عليرضا محمد و برزيليا حساب ويژه‌اي باز كرده به همين دليل امروز اين دو بازيكن تست پزشكي مي‌دهند تا تكليف حضورشان در بازي فردا روشن شود. البته احتمال نيمكت‌نشيني آنها با توجه به غيبت در تمرين‌هاي گروهي چند روز گذشته وجود دارد ولي پرسپوليس در بازي مقابل استقلال اهواز قطعا محمد منصوري را در اختيار نخواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)