مرجع خبری پرسپولیس :خبرهای چند خطی امروز

 براي تسويه حساب بازيكنان، باشگاه پرسپوليس منتظر دريافت كمك 500 ميليوني سازمان است. با توجه به اينكه جذب اسپانسر پرسپوليس كمي طولاني شده و به مشكل خورده، پرسپوليس براي پرداخت طلب بازيكنانش دچار مشكل شده و البته مديرعامل قول يك كمك 500 ميليون‌توماني را از سازمان تربيت بدني گرفته است.

غيبت عليرضا محمد در بازي با استقلال اهواز از همين حالا مسلم است. او در بازي با مس از ناحيه مچ پا دچار آسيب‌ديدگي شد و اگرچه دكتر زرينه از احتمال رسيدن او به بازي هفته سوم خبر مي‌دهد اما خودش مي‌گويد كه «خيلي درد دارم و بعيد است به بازي بعد برسم».

در سرخپوش شدن عادل كلاه كج شكي نيست اما ثبت قرارداد او بار ديگر به تعويق افتاده. براي ثبت قرارداد، عادل بايد از باشگاه صبا تسويه‌حساب بگيرد كه هنوز موفق به اين كار نشده و اگر اين مشكل حل شود او امروز قراردادش را ثبت خواهد كرد.

راست و دروغش گردن راوي اما گفته مي‌شود

 براي حضور در يك تورنمنت چهارجانبه؛ پرسپوليس در شهريورماه به امارات سفر مي‌كند البته زمان اين سفر هنوز مشخص نيست و باشگاه هم با قطعيت از آن حرفي نمي‌زند.

مصدوميت محمد منصوري او را حداقل چند هفته از پرسپوليس دور خواهد كرد. آسيب‌ديدگي كشاله ران منصوري كاملا جدي است و به گفته پزشك پرسپوليس، اين بازيكن براي بهبودي كامل فرصتي سه هفته‌اي مي‌خواهد.

جلسه‌اي كه قرار بود براي صدور مجوز كار مربيان كروات پرسپوليس در ايران برگزار شود به هفته بعد موكول شد. براي حضور در اين جلسه عباس انصاري‌فرد بايد شخصا به اداره اتباع امور خارجي مي‌رفت و چون او به مالزي سفر كرده اين جلسه هم هفته آينده برگزار مي‌شود.


مجوز كار تياگو فراگو و وسلي برزيليا همين هفته صادر مي‌شود. مدارك اين دو بازيكن كه يك بار از سوي اداره امور اتباع خارجي برگشت خورده بود از سوي باشگاه تكميل و دوباره به اداره امور اتباع خارجي فرستاده شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)