خبرهایی کوتاه از آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه پرسپولیس تهران به پیشنهاد شیخ آل مکتوم مالک باشگاه النصر امارات و منچسترسیتی برای حضور در تورنمنت شیخ منصور پاسخ می دهد.

* تومیسلاو ایتکویچ مربی کروات تیم پرسپولیس صبح امروز برای حل شدن مشکل ویزای کارش در جلسه یا مشترک با انصاری فرد شرکت کرد.

* بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس از فردا با حضور در کلینیک این باشگاه تست پزشکی می دهند.

* زلاتکو کرانیکار سرمربی تیم  در جلسه ای با مدیرعامل این باشگاه درخواست مهلتی 3 هفته ای را برای بررسی شرایط تیم درخواست کرد.

جهت مشاهده مشروح اخبار فوق روی ادامه مطلب کلیک کنید……

 

مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه پرسپولیس تهران به پیشنهاد شیخ آل مکتوم مالک باشگاه النصر امارات و منچسترسیتی برای حضور در تورنمنت شیخ منصور پاسخ می دهد.

شیخ آل مکتوم مالک متمول باشگاه النصر امارات و منچسترسیتی انگلستان قصد دارد پیش از شروع رقابت های لیگ امارت یک تورنمنت چهار جانبه برگزار کند که در این بین از تیم های پرسپولیس ایران، الفيصلي اردن، الکرامه سوريه و النصر امارت دعوت کرده است. مسولان باشگاه پیروزی نیز برای حضور در این تورنمنت که قرار است در تاریخ هفتم تا نهم شهریور ماه برگزار شود به زودی تمیم گیری خواهند کرد و پاسخ نهایی را به مسولان این باشگاه اماراتی ارائه خواهند کرد

 

مرجع خبری پرسپولیس : تومیسلاو ایتکویچ مربی کروات تیم پرسپولیس صبح امروز برای حل شدن مشکل ویزای کارش در جلسه یا مشترک با انصاری فرد شرکت کرد.

مربی تیم پرسپولیس برای بررسی چگونگی دریافت مطالباتش و همچنین حل مشکل ویزای کاری برای حضورش در ایران صبح امروز در جلسه یا مشترک با عباس انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شرکت کرد و انصاری فرد نیز به قول مساعد برای برطرف شدن مشکلاتش داد

 

مرجع خبری پرسپولیس : بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس از فردا با حضور در کلینیک این باشگاه تست پزشکی می دهند.

با توجه به این کلینیک باشگاه پرسپولیس با همت مدیران این تیم تجهیز و امروز 9 دستگاه جدید به این مجموعه اضافه شد تمامی بازیکنان این تیم در تست پزشکی شرکت خواهند و قرار است این کار به صورت ماهیانه انجام شود. صبح امروز نیز حوار ملامحمد مهاجم ملی پوش عراقی این تیم با حضور در کلینیک باشگاه پرسپولیس تست پزشکی بدنی داد

 

 

مرجع خبری پرسپولیس : زلاتکو کرانیکار سرمربی تیم پیروزی در جلسه ای با مدیرعامل این باشگاه درخواست مهلتی 3 هفته ای را برای بررسی شرایط تیم درخواست کرد.

بعد از انتقادهای شدید عباس انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از نتیجه تساوی خانگی این تیم در هفته دوم لیگ برتر مقابل استقلال اهواز، زلاتکو کرانیکار سرمربی سرخپوشان در جلسه ای با انصاری فرد از مدیرعامل این باشگاه برای بررسی شرایط تیم مهلت 3 هفته ای خواست و اعلام کرد که نتایج این تیم را از هفته پنجم بررسی کنند و گفت این تیم برای قرارگرفتن در جمع مدعیان احتیاج به زمان دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)