مرجع خبری پرسپولیس : چند خبر کوتاه از باشگاه پرسپولیس را مرور می کنید به روایت مرجع خبری باشگاه پرسپولیس :

 

پرسپوليس اين هفته محروم ندارد

برای بازي برابر صنعت نفت در بيست و يكمين هفته از ليگ، پرسپوليس هيچ بازيكن محرومي ندارد؛ حال آنكه بازي‌هاي اين هفته قرار است در غياب 16 بازيكن و 3 مربي محروم از ديگر تيم‌ها برگزار شود. ترديد پرسپوليس تنها در استفاده از وحيد هاشميان و عليرضا محمد است كه البته آنها مصدوم‌اند و معلوم نيست مي‌توانند بازي كنند يا نه.

وحيد از امروز در تمرين گروهي


 

وحيد هاشميان در حالي از امروز به تمرين‌هاي پرسپوليس باز مي‌گردد كه براي بازي كردن هنوز وضعيت مشخصي ندارد.

درباره وضعيت مصدوميت اين بازيكن، پزشك پرسپوليس اينطور توضيح مي‌دهد: شرايط او خيلي بهتر از قبل شده و تستي هم كه گرفتيم نتيجه خوبي داشت. در واقع آسيب‌ديدگي هاشميان به‌طور كامل برطرف شده و او از امروز مي‌تواند در تمرين گروهي شركت كند.
در مورد شرايط ديگر مصدوم پرسپوليس يعني عليرضا محمد هم دكتر زرينه مي‌گويد: محمد فعلا نياز دارد كه فيزيوتراپي كند و براي روشن شدن وضعيت‌اش بايد تا آخر هفته صبر كنيم. هنوز نمي‌شود گفت كه او به بازي هفته آينده برابر صنعت نفت مي‌رسد يا نه.

 

استيل‌آذين حريف پرسپوليس «ب» نشد

 

تيمي كه با نام «پرسپوليس ب» در آسيا ويژن تهران بازي مي‌كند و قرار است پشتوانه‌اي باشد براي پرسپوليس، در تازه‌ترين بازي تداركاتي‌اش با استيل‌آذين ليگ برتري مساوي كرد. اين بازي تداركاتي در سه زمان 35 دقيقه‌اي انجام شد و در نهايت دو تيم به تساوي 2-2 رضايت دادند و تيم ليگ برتري استيل‌آذين با محمد خاكپور، حريف پرسپوليس ب نشد.

 

پرسپوليس سه امتيازش را پس گرفت

 

سه امتيازي كه پيش‌تر و به خاطر بدهكاري باشگاه از فوتسال پرسپوليس كسر شده بود دوباره به اين تيم بازگردانده شد البته پرسپوليسي‌ها فقط يك ماه از فدراسيون مهلت گرفته‌اند كه بدهي خود را به سالني‌بازهاي سابق‌شان بپردازند و در غير اين‌صورت آن امتيازها بار ديگر از پرسپوليس گرفته خواهد شد.

 

فوتسالي‌ها در انتظار پاداش

 

اگر باشگاه خوش‌قولي كند، پاداش پيروزي برابر راه ساري همين روزها به بازيكنان فوتسال پرسپوليس پرداخت خواهد شد. آنها قول گرفته بودند كه در صورت پيروزي در بازي با راه ساري هر يك صد هزار تومان پاداش بگيرند و حالا كه اين پيروزي حاصل شده باشگاه قول داده اين پاداش را تا قبل از بازي با تيم علم و ادب به سالني‌بازهاي سرخپوش پرداخت كند.

 

سپهر از اصفهاني‌ها قول گرفت

 

بعد از يك روز غيبت، سپهر حيدري ديروز دوباره به تمرين‌هاي پرسپوليس بازگشت. او كه براي حل مشكل مالياتي‌اش به اصفهان سفر كرده بود اگرچه نتوانست به نتيجه برسد اما گفت كه از اصغر دليلي مديرعامل ذوب‌آهن  قول گرفته كه مشكلي مالياتي‌اش را هرچه سريع‌تر برطرف كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)