مرجع خبری پرسپولیس : با وجود اينكه شنيده مي‌شد دو سه بازيكن خارجي براي تست در تمرين‌هاي پرسپوليس به تركيه يا امارات مي‌آيند اما به تازگي شنيده شده بعيد نيست دو بازيكن به تهران و تمرين‌هاي سه چهار روز آينده پرسپوليس بيايند تا دايي آنها را تست كند.

 

گفتنی است ؛از مليت اين دو بازيكن صحبتي به ميان نيامده اما قطعاً اين دو نفر از كشورهاي قاره آسيا هستند كه گفته شده در ليگ‌هاي اروپايي بازي كرده‌اند.


دايي شخصاً هزينه‌هاي اردوي دبي را مي‌پردازد

 

 

 

از تورنمنت 6 جانبه امارات خبرهاي جالبي به گوش مي‌رسد. به غير از اينكه تا يكشنبه آينده مجوز خروج از كشور كليه بازيكنان صادر خواهد شد، شنيده شده تمام هزينه‌هاي سفر تيم به دبي و احتمالاً اقامت در اين شهر را علي دايي مي‌پردازد! هرچند كه پرسپوليسي‌ها در باشگاه ايرانيان اسكان مي‌يابند و هزينه اقامت در اين مكان نسبت به هتل‌هاي 5 ستاره اين شهر توريستي متفاوت است اما اينكه دايي قبول كرده هزينه‌هاي اين سفر و اقامت را بپردازد هم در نوع خود جالب است. البته قرار است باشگاه بعداً با دايي اين هزينه‌ها را حساب كند و سرمربي پرسپوليس قطعاً به پولش خواهد رسيد.

 

پرسپوليس مثل تيم‌هاي اروپايي


قرار است كاپيتان اول و دوم تيم پرسپوليس بنا به رأي‌گيري بازيكنان علي دايي در اردوي آنتاليا انتخاب شود. باشگاه پرسپوليس انتخاب كاپيتان تيمش را به سرخپوشان محول كرده تا فرد منتخب در نيم فصل دوم با كادر فني و بازيكنان هماهنگ باشد. ابتدا شنيده مي‌شد اين اتفاق قرار است در ابتداي تمرين روز گذشته پرسپوليس بيفتد اما اعلام شد اين اقدام در اردوي آنتاليا مشخص مي‌شود. بنابراين پرسپوليس اولين تيم ايراني خواهد بود كه كاپيتانش نه براساس سابقه بلكه مثل برخي تيم‌هاي اروپايي با رأي‌گيري از بازيكنان انتخاب مي‌شود.


پرسپوليس 30 ميليون به بائو مي‌دهد


ميثم بائو هافبك فصل گذشته پرسپوليس و بازيكن اين فصل شهرداري تبريز بالاخره به طلب فصل گذشته‌اش خواهد رسيد. هرچند كه تقريباً مبلغ طلب بائو نصف شده اما از طرف باشگاه پرسپوليس به وي اعلام شده ظرف 10 روز آينده مي‌تواند با مراجعه به ساختمان باشگاه و معاونت مالي طلب 30 ميليوني‌اش را دريافت كند. بائو به اعتقاد خودش حدود 60 ميليون تومان از پرسپوليس طلبكار بود و اين كسر شدن 30 ميليوني باعث دلخوري‌اش شد.

 

پرسپوليس در تركيه و امارات همراه ندارد


به خواسته علي دايي هيچ يك از بازيكنان پرسپوليس حق ندارند در اردوي آنتاليا اعضاي خانواده‌شان را همراه خود بياورند. همچنين ظاهراً قرار نيست باشگاه پرسپوليس مثل سفرهاي قبلي اين تيم و براي پوشش بازي‌ها و تمرين‌هايش نمايندگاني از اصحاب رسانه را همراه داشته باشد. به احتمال فراوان فقط دو نماينده از سايت باشگاه پرسپوليس اين تيم را در تركيه و بعد دبي همراهي مي‌كنند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)