مرجع خبری پرسپولیس : شما را در جریان آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس قرار می دهیم با چند خبر کوتاه به روایت مرجع خبری :

* پرسپوليسي‌ها از چهارشنبه در اردوي دبي

اردويي كه برنامه‌اش را حميد استيلي به تازگي نوشته از فردا شروع مي‌شود. با موافقت باشگاه قرار است پرسپوليس اردوي هفت روزه‌اي را در باشگاه ايرانيان دبي برگزار كند كه به همين خاطر كاروان سرخ‌ها احتمالا فردا راهي امارات خواهد شد.

پاسپورت بازيكنان هم پيش از تمرين ديروز از سوي خوردبين جمع‌آوري شد تا بدون دردسر پرسپوليس به دبي برود. براي اين اردوي يك هفته‌اي يك بازي دوستانه هم تدارك ديده شده است.

*مذاكره پروين و پيشكسوتان

به عنوان يكي از دو عضو فوتبالي هيات مديره، علي پروين تشكيل كميته پيشكسوتان را هم بر عهده گرفته. او اين روزها به تماس و مذاكره با پيشكسوتان مشغول است و قرار شده بعد از جمع‌بندي و موافقت هيات مديره، اعضاي اصلي كميته پيشكسوتان باشگاه پرسپوليس انتخاب و معرفي شوند.

* جلسه سوم هيات مديره

سومين جلسه پشت سر هم را هيات مديره پرسپوليس تشكيل مي‌دهد. درست در سومين هفته از شروع به كار مديريت جديد پرسپوليس قرار است اعضاي هيات مديره براي سومين بار در جلسه‌اي دور يك ميز بنشينند و درباره مسائل مختلف باشگاه گفت‌وگو و تصميم‌گيري كنند.

* پرسپوليسي‌ها بالاخره به پول رسيدند

با خوش‌قولي مديرعامل، سرخپوشان بالاخره از باشگاه پول می گیرند، با اين پول كه 20 تا 30 درصد از مبلغ قراردادهاي بازيكنان را شامل مي‌شود پرسپوليسي‌ها ديگر بابت قسط اول قراردادهاي‌شان طلبي از باشگاه ندارند و فقط مي‌ماند پاداش پيروزي برابر صبا؛ پاداشي كه به گفته مديرعامل، بازيكنان اصلي پرسپوليس در بازي آخر يك ميليون تومان از آن سهم دارند و 400 هزار تومان هم به بازيكنان ذخيره و سكونشين مي‌رسد.

* تیاگو : پرسپولیسی ها پولم را ندهند به فیفا شکایت می کنم

تیاگو فراگو هافبک فصل پیش پرسپولیس که در پاس همدان توپ می زند باید 25 مهرماه برای ادامه شکایتش از پرسپولیس راهی کمیته انضباطی شود. وی روز گذشته گفت : فصل پیش اتفاقات جالبی برای من رخ نداد. من بازیکن حاشیه ساز و جنجالی نیسم اما فکر میکنم حقم در پرسپولیس پایمال شد و در حالی که آماده بودم کنار گذاشته شدم. به هر حال حالا که از پرسپولیس آمده ام می خواهم حق و حقوق واقعی ام را بگیرم و چیزی بیشتر از آن نیست که به دنبالش باشم. اگر توانستم از طریق فدراسیون ایران به پولم برسم حتما از مسئولان جدید این تیم تشکر می کنم اما در غیر این صورت به فیفا شکایت میکنم و از طریق مراجع بین المللی پیگیر شکایتم می شوم.

 

* رضا حيدريان يك ماه ديگر پا به توپ مي شود

كاپيتان پرسپوليس تهران به دليل مصدوميت يك ماه ديگر مي تواند به ميادين بازگردد.    
حمدرضا حيدريان بازيكن پرسپوليس در بازي پرسپوليس مقابل فولاد ماهان به شدت مصدوم شد و دچار شکستگی پا شد.حيدريان دو هفته است كه از ميادين به دور مانده است. حيدريان هر روز در كلينيك باشگاه پرسپوليس فيزيوتراپي مي كند و طبق گفته دكتر تا يك ماه ديگر نمي تواند به ميادين بازگردد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)