مرجع خبری پرسپولیس : سفر رالف سومديك بهترين بهانه را دست كساني داد كه اين ادعاي مايلي‌كهن را كه «او از مربيان ايراني هم ضعيف‌تر است» باور كرده بودند.


همين‌ها بودند كه بعد از سفر اين مربي آلماني به كشورش از قهر او گفتند و اينكه ديگر بازنخواهد گشت.»حال آنكه باشگاه رسما اين شايعه را رد كرده و محمود خوردبين هم مهر تكذيب ديگري بر آن مي‌زند:

 

«سومديك مرخصي‌اش را از چند وقت پيش گرفته بود و نمي‌دانم چرا شايعه قهر او را مطرح كرده‌اند. سومديك آخر همين هفته برمي‌گردد و بر سر تمرين‌ها حاضر مي‌شود.»


همچنان به دنبال گلزن خارجي

جذب يك فوروارد خارجي از همان اول در برنامه‌هاي حميد استيلي بود و البته تا امروز هرگز عملي نشده. با اين همه سرمربي پرسپوليس فكر تقويت خط حمله تيمش را همچنان در سر دارد و مي‌گويد: «هنوز دنبال جذب يك مهاجم گلزن هستيم اما تا الان هيچ بازيكني حضورش در پرسپوليس قطعي نشده. براي خط حمله يك بازيكن خارجي مي‌خواهم كه در همه حال، به تيم كمك كند.»

 

هتل پارس و ورزشگاه ثامن‌الائمه در اختيار سرخ‌ها

اردوي سه روزه سرخپوشان در مشهد از امشب آغاز مي‌شود. همانگونه كه استيلي خواسته و باشگاه پذيرفته بود، پرسپوليس با پرواز ساعت 23:15 امشب هواپيمايي آسمان راهي مشهد مي‌شود. ميزبان تيم استيلي در اين سفر سه روزه كه پنج‌شنبه شب به آخر مي‌رسد هتل پارس مشهد است و تمرين‌هاي سرخ‌ها هم قرار است در ورزشگاه ثامن‌الائمه انجام شود. كاروان پرسپوليس در پايان اين اردو ساعت 1:15 بامداد جمعه به تهران بازمي‌گردد.


پرسپوليس از آبي‌ها تخفيف مي‌گيرد؟

پرداخت 50 درصدي مبلغ قرارداد محمد نصرتي به استقلال حكمي است كه كميته انضباطي در واكنش به بي‌توجهي نصرتي به قرارداد داخلي‌اش صادر كرده و حالا هم اين بازيكن و هم پرسپوليس نسبت به آن معترضند. پرسپوليسي‌ها حاضر به پرداخت چنين مبلغي نيستند و به همين خاطر قرار است در جلسه‌اي كه هفته آينده برگزار مي‌شود مديران دو باشگاه با هم به گفت‌وگو بنشينند و پرسپوليسي‌ها تلاش كنند براي گرفتن تخفيف از رقيب آبي‌پوششان.


هم پيش پرداخت آماده است، هم پاداش‌ها

وعده‌هاي مالي باشگاه تا كمتر از يك هفته ديگر عملي خواهد شد. پاداش 500 هزار توماني بابت بردن صنعت نفت كه اولين پاداش فعلي سرخ‌ها هم هست در اردوي مشهد به آنها پرداخت مي‌شود و قرار است 10 درصد از مبلغ قرارداد بازيكنان جديد هم بعد از پايان همين اردو و اوايل هفته آينده پرداخت شود. ناگفته نماند بازيكناني كه از فصل پيش با پرسپوليس مانده‌اند، قبلا 10 درصد از پيش پرداخت‌هاي قراردادهاي‌شان را گرفته‌اند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)