مرجع خبری پرسپولیس : محمود خوردبين سرپرست تيم فوتبال پرسپولیس تهران خبر منتشر شده در يكي از رسانه‌ها مبني بر جلوگيري از ورود اعضاي اين تيم به كنسولگري ايران در دبي را تكذيب كرد.

يكي از رسانه‌هاي ايران در خبري اعلام كرده بود كه از اعضاي فوتبال تيم پرسپولیس هنگام ورود به كنسولگري ايران در دبي جلوگيري شده است .

در اين خبر همچنين حضور اعضاي تيم پرسپولیس در مقابل كنسولگري ايران را بنا به دعوت معاون اين كنسولگري عنوان شده است .

به گزارش مرجع خبری به نقل از ایرنا خوردبین بعد ازظهر چهارشنبه در دبي گفت: معاون كنسولگري ايران در دبي در هنگام حضور در اردوي تيم پرسپولیس دعوتي از اين تيم براي حضور در كنسولگري به عمل نياورده تا بر اساس آن ما به اين مكان مراجعه نماييم .

خوردبين با اشاره به استقبال خوب كنسولگري ايران از تيم پرسپولیس در اردوي دبي گفت: هرگونه حضور اعضاي اين تيم در كنسولگري و اخبار مربوط به آن كذب بوده است .

سرپرست تيم پرسپولیس همچنين در ارتباط با شرايط آب و هوايي دبي و تاثير آن بر بازيكنان اين تيم گفت: شدت گرما و رطوبت بالا تاثير منفي بر عملكرد بازيكنان داشته است . اميداوريم كه بازيكنان پس از بازگشت به ايران بتوانند در ظرف چند روز آينده شرايط خود را باز يابند و تاثير شرايط آب و هوايي دبي بر آنان از بين برود.

تيم پرسپولیس تهران امشب يك بازي دوستانه با يكي از تيمهاي باشگاهي دبي در اين شهر برگزار خواهد كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)