پرسپولیس نیوز: براساس قانون مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، کارت‌های زرد بازیکنان در مرحله گروهی به مرحله حذفی انتقال پیدا نمی‌کند.
امید عالیشاه و سوشا مکانی در دیدار دور رفت پرسپولیس مقابل الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کارت زرد دریافت کردند.
 
با توجه به اینکه این دو بازیکن در مرحله گروهی هم کارت زرد گرفته بودند این شائبه به وجود آمد که آنها از دیدار برگشت محروم شدند.
 
حامد مؤمنی در این مورد گفت: براساس بند دوم ماده 70 آیین‌نامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با صراحت اعلام شده، کارت زرد از مرحله گروهی به مرحله حذفی و از مرحله پلی‌آف به مرحله گروهی انتقال پیدا نمی‌کند، البته این در شرایطی است که بازیکنان فقط یک کارت زرد گرفته باشند و اگر بازیکنی با دریافت دو کارت زرد یا کارت قرمز در دیدار آخر مرحله گروهی بازی اول مرحله حذفی را از دست داده باشد، این محرومیت پابرجا می‌ماند.
 
پس از بازی تیم های پرسپولیس و الهلال به دلیل عدم اطلاع داشتن مسئولان باشگاه پرسپولیس رسانه‌ها، بازیکنان و حتی کادرفنی سرخ پوشان نیز طبق قوانین قبلی فکر کردند که این دو بازیکن از بازی برگشت مقابل الهلال محروم شده‌اند.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)