سه شنبه 8 بهمن (23:40)

مرجع خبری پرسپولیس : « مخابرات ریز پیامک های نود را اعلام می کند. از هر موبایل بیش از 2 بار به برنامه نود sms زده شده بود.»

این آخرین ادعای گروه مخالف برنامه نود است که امروز، سه شنبه، در محافل ورزشی مطرح شد. این واکنشی خارج از عرف است به خواست مردم که از سوی گروه های فشار به برنامه مردمی نود مطرح می شود. درحالی که برنامه دوشنبه نود رکوردی از پیام مردم به یک برنامه زنده تلویزیونی را شکست و طرفداران نود با تائید97 درصدی این برنامه مهر تائیدی بر علاقه شان به برنامه بی طرف عادل فردوسی‌پور زدند این اتهام که sms ها هدایت شده بودند عذری بدتر از گناه است که متاسفانه مطرح شده.
درحالی که عادل فردوسی پور در برنامه دوشنبه شبش با تاکید بر این نکته که هیچ خط سیاسی را در برنامه اش دنبال نمی کند با کسب اقبال عمومی باری دیگر بر حقانیتش مهر تائید زد و علی کفاشیان امروز در عقب نشینی آشکار مجبور شد بگوید با نود صد در صد موافقم. هنوز بخشی از گروه مخالفان نود به عداوت خود پای می فشارند. این تاکید و شایعه و اتهام به نود مطرح می شود که وقتی هفته قبل سیستم پیامک های برنامه نود از کار افتاد حتی حاضر نبودند کسی این شائبه را که اتفاق عجیب نوعی خرابکاری باشد را به ذهنش راه دهد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)