عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما با قرارداد‌های بازیکنان کاری نداریم و در مورد جزییات نیز دخالتی نمی‌کنیم.

حسین خبیری عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران درباره مخالفت با افزایش مبلغ قرارداد عالیشاه اظهار کرد:هیئت مدیره کاری با قرارداد بازیکنان نداشته و دخالتی در جزئیات نمی‌کند و تنها درباره مسائل کلان باشگاه تصمیم گیری می‌کند.

خبیری درباره مصدومیت شیخ دیاباته گفت: مصدومیت در فوتبال یک موضوع طبیعی است و برای هر بازیکنی رخ می‌دهد. دیاباته تست‌های پزشکی در مرکز ایفمارک را با موفقیت سپری کرد و پس از آن باشگاه با او قرارداد بست و مصدومیت برای پس از عبور این فرآیند بود. دوران مصدومیتش ۴ الی ۶ هفته طول می‌کشد.۲ هفته مسابقات لیگ تعطیل است و دیاباته در این مدت تنها نمی‌تواند تیم را همراهی کند.

او درباره اینکه گفته می‌شود لوکادیا با اخذ تابعیت ایرانی قصد دارد برای تیم ملی ایران بازی کند، بیان کرد: نه، این بازیکن هم اعلام کرد که نمی‌تواند این کار را انجام بدهد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره زمان برگزاری دربی سرخابی‌ها گفت: من نمی‌توانم بگویم که این موضوع خوب یا بد است و کادر فنی و کارشناسان باید در این باره نظر بدهند. همچنین درباره مسائل فنی زیاد نمی‌توانم صحبت کنم. به هر حال این موضوع به وضعیت تیم‌ها برمی گردد. به نظرم قبل از جام جهانی تنور مسابقات داغ‌تر است و انگیزه‌ها بیشتر است.

خبیری درباره وضعیت پرداخت قرارداد بازیکنان گفت: ما ۲ هفته پیش بخشی از مبلغ قرارداد‌ها را دادیم و پاداش‌ها هم بازی به بازی که پیروز می‌شویم به بازیکنان می‌دهیم.

او درباره وضعیت محل تمرین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما به دنبال زمین تمرین مناسب هستیم تا فشار بر روی ورزشگاه کاظمی وارد نشود. عوامل باشگاه این موضوع را پیگیری می‌کنند.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت اسد بیگی گفت: کمیته تعیین وضعیت رای پرونده اسد بیگی را اعلام کرد و او مشکلی برای بازی در پرسپولیس ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)