معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس به احتمال مدیرعاملی‌اش در دو باشگاه لیگ برتری واکنش نشان داد.

حسین خبیری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اینکه گفته می‌شود با او برای مدیرعاملی باشگاه آلومینیوم اراک صحبت شده، اظهار داشت: بله با من در این خصوص صحبت‌هایی شده است، اما ضمن تشکر از حسن‌نیت برخی از مدیران و اعضای هیئت مدیره این باشگاه، فعلا قصدی برای حضور در آلومینیوم ندارم.

وی افزود: البته من خاطرات بسیار خوبی از مردم و هواداران پُرشور اراکی دارم و این شهر پُر از استعداد‌های فوتبالی است و به نظرم این حق آنهاست که در سطح اول فوتبال کشور حضور داشته باشند و بتوانند بدرخشند، ولی فعلا تمایلی به حضور در این تیم ندارم و از پیشنهاد و محبت آنها تشکر می‌کنم.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته شده او هم در بین گزینه‌های مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس حضور دارد، تصریح کرد: مطمئنا با وجود بزرگانی که نام آنها برای مدیرعاملی باشگاه مطرح است مثل دادکان، گرشاسبی و… که حقیقتا شایستگی مدیرعاملی پرسپولیس را دارند، من هیچ ادعا و انتظاری برای مدیرعاملی ندارم.

خبیری در پایان خاطرنشان کرد: برای من همین که در باشگاه پرسپولیس حضور داشته باشم و بتوانم کمکی به این تیم کنم باعث افتخار است. من همیشه هوادار پرسپولیس بوده و هستم و هیچ‌وقت ادعایی برای مدیرعاملی نداشته‌ام.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)